Free background from VintageMadeForYou

maandag 18 juli 2011

Oma's kleine flesje

Dit is een klein oud flesje van mijn Oma. Tientallen jaren geleden heeft ze brand gehad in het bejaardentehuis waar ze woonde, haar televisie is toen ontploft. Gelukkig heeft ze het toen overleefd. En wonder boven wonder hebben we dit flesje weer gevonden (helemaal zwart door de brand). Mijn vader was altijd gek op dit flesje en heeft hem toen weer schoongemaakt. Sindsdien heeft hij altijd bij mijn ouders in huis gestaan. En nu staat hij bij mij thuis ... het is een heel antiek flesje met een zilveren dopje en halsje. Een flesje met een verleden ..... (mijn oma is inmiddels al zo'n 20 jaar geleden overleden).




6 opmerkingen:

  1. Brand.Ik ken het.5 katten verloren.En natuurlijk een heleboel (waardevolle) dingen.
    Koester dat flesje .
    Het is prachtig.
    Dat kratje is een geweldig leuk idee.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik weet dat jullie brand hebben gehad. Maar dat je daarbij 5 katten bent verloren, wist ik niet. Wat vreselijk. En natuurlijk je waarevollen dingen. Kan niet weer worden teruggedraaid.
    Jullie waren niet thuis?

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kethy,

    Je eerste verjaardag zonder je vader...en je moeder heb je ook niet meer...wel je mooie herinneringen! Ook het mooie flesje van je oma.
    Wat fijn dat je zo creatrief bent...dat verzet de zinnen...maar toch een hele verjaardag alvast gewenst.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Loes. Het zal wel een rare dag worden. Maar dat is met alles dit jaar, alles is de eerste keer zonder hem. Inderdaad ben ik graag aan het frutselen, dat doe ik ook voor de afleiding hoor, maar ook leuk om te doen.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooie herinnering aan je oma.
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dat flesje van je oma met weer van die lieve roosjes zo is het echt een soort eerbetoon zodat je elke keer als je het ziet staan in dat mooie kastje aan haar denkt!
    Alvast een fijne verjaardag, las nl. bij Loesje dat je jarig word, geniet er van al is het met gemengde gevoelens!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen