Free background from VintageMadeForYou

woensdag 10 augustus 2011

Enveloppenmapje

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Ik zag vanmiddag iets leuks op een blog .. en dacht gelijk dat ga ik vanavond maken.
Het is een leuke bezigheid en ik zag het op deze leuke blog .. klik hier voor de beschrijving.

Je kunt er losse knipsels of kleine plakkertjes in doen ....







Bijna alle materialen zijn van de Action (enveloppen, stempels, dubbelzijdig plakband, lijm).
De plaatjes heb ik van het internet, stukjes behang van de Kwantum. Dus voor weinig geld heb je toch iets moois.











3 opmerkingen:

  1. Ik heb even gekeken hoe dit werkt.
    Ziet er mooi uit hoor en als ik van vakantie terug kom, ga ik het zeker uitproberen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Loes: ja moet je doen als je terug bent, het is de moeite waard. Je kunt hem ook groter maken he .. gewoon grotere enveloppen haha. Het is heel leuk om te doen.
    Een fijne vakantie en tot horens.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat leuk geworden, zeg.
    Je hebt de smaak helemaal te pakken ,zie ik.
    Heerlijk hé, om zo bezig te zijn.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen