Free background from VintageMadeForYou

zondag 28 augustus 2011

Theedoos = nu stempeldoos


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuw werkstuk. Het boekje is nog niet af, dus houden jullie nog tegoed.
Maar dit is een theedoos omgetoverd in een stempeldoos. Gekocht bij www.2pinkladies.nl ... een leuke website met leuke (niet duur) scrapartikelen.
Zo kwam kwam ik ook op het idee van een stempeldoos, hij staat daar namelijk ook als voorbeeld.

Ik heb er een hele avond aan gewerkt .. tot in de kleine uurtjes. Ik wist gewoon niet van ophouden (haha).
Maar hij is ook heel mooi geworden, ben er best wel trots op.

Als je bedenkt dat dit een gewone blankhouten doosje is geweest en nu het resultaat ziet na het scrappen ervan .....







Nog een fijne zondag allemaal ....









5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt en wat een mooie kleuren combinatie!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Loes .. het is mijn eerste werkstuk die klaar is. Ben nog met een boekje bezig maar die is nog niet af.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt de smaak te pakken, Kethy.
    Hele echte spullen om te scrappen...dat zie je niet bij de Action.
    Het is heel erg mooi geworden.
    Ik kan me voorstellen dat je niet kon ophouden, toch wel herkenbaar.
    Ik zit nog in dubio of ik ook wat echte scrapspullen ga aanschaffen.
    Voorlopig heb ik nog mijn eigen ideetjes...dan zien we wel verder.
    Nogmaals...complimenten !
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha die Agnes volgens mij gaat ze nog wel om hoor!
    Maar jij Kethy hebt echt de smaak te pakken, begint zelfs een beetje verslaafd te worden!
    Echt SCHITTEREND gemaakt die stempeldoos!!!!
    Dat ik daar nog nooit aan gedacht heb, bij mij ligt alles her en der verspreid elke keer weer.
    Wat een prachtige plaatjes en stempels heb je gebruikt ook een mooi werkstuk waar je trots op kunt zijn!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Agnes .. Jij gaat echt nog wel om hoor haha. Het is zo leuk om te doen. Inderdaad heb ik ook echte scrapspullen zoals het inkt e.d. Maar de rest komt van internet en plakkertjes van de Action, Wibra of Xenos. Ik haal kettingen (die ik toch nooit draag) uit mekaar. Van de week nog een paar armbanden gekocht bij de Action, met oude hartjes, sleuteltjes e.d. Dus je kan het zo duur/goedkoop mogelijk maken als je wilt.
    @ Maia ... ja ze gaat echt wel om hoor. Ik hou niet van dingen die rondslingeren .. dus zo'n doos komt goed van pas. Laatst een leuke theedoos bij de Action gekocht met een klepje, daar heb ik allemaal kleine dingetjes in gedaan.

    Bedankt voor jullie complimentjes ....

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen