Free background from VintageMadeForYou

zondag 11 september 2011

Een boldoos

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb, maar iets scrappen kost veel tijd.
Op de hobbybeurs in Zwolle had ik een houten "boldoos" gekocht. Een doos met een bol er boven op waar je iets in kan doen. Heel leuk, ik had ze nog nooit gezien.

Vanmiddag ben ik lekker aan het scrappen geweest en hij is bijna klaar. Hij staat nu te drogen maar ik heb natuurlijk al wel fotootjes geschoten.
In het bolletje ga ik waarschijnlijk de trouw- en zegelring van mijn vader doen met een roosje.

Maar jullie krijgen nu alvast even een idee wat ik met een boldoos bedoel ...













4 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi zeg.
    En wat een geduld zul je daarvoor moeten hebben (en ik heb dat niet).
    Maar al met al...toch heerlijk om zo bezig te zijn hé.
    Ik volg je nu ook op Pinterest....geen idee of ik het goed doe,maar tis wel leuk.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een boldoos...nooit eerder gezien, zelfs nog nooit van gehoord, maar wel heel erg leuk!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apart zo'n doos heb ik ook nog nooit gezien!
    Een leuk idee om daar die ringen in te doen dan krijgen ze een ereplaatsje.
    Ziet er prachtig uit!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerlijk gezegd: nog nooit een boldoosje gezien.

    Wat heb je het weer helemaal mooi gemaakt!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen