Free background from VintageMadeForYou

woensdag 14 september 2011

Een leuke bladwijzer ...

Hallo allemaal,

Dat was ik weer. Jullie branden natuurlijk van nieuwsgierigheid (haha). Nou hier onder laat ik het zien.

Het is heel simpel te maken maar ooh zo leuk (vind ik tenminste). Het filmpje hoe je dit moet maken staat bij mij op het blog onder "YouTube tutorials".


Je kunt hem om een punt van je bladzijde steken .....


Ina, de foto van de bladwijzer die nu volgt is voor jou ...




Ik hoop dat je/jullie het leuk vind(en).










3 opmerkingen:

  1. Ziet dat er leuk uit zeg mooi gemaakt is mooier dan die oude boekleggers van vroeger ..... fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er echt prachtig uit!
    Als ik al mijn to do dingen klaar heb ga ik ze zeker een keer maken!
    Mooie afbeeldingen heb je ervoor uitgekozen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Maia, heb je ook zoveel dingen op je programma staan? Ik wil ook nog zoveel, verjaardagskalender, weekkalender, scrapboekjes over mijn katjes .. pfff teveel eigenlijk haha. Maar wel heel erg leuk om te doen allemaal.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen