Free background from VintageMadeForYou

zondag 18 september 2011

Getagged


Hallo allemaal,

Ik ben gisteren getagged door Maia (Het valkennest). Dit betekent dat ik 10 dingen over mezelf moet (niets moet, het is vrijwillig) gaan vertellen, en dat ik deze tag doorstuur naar 5 andere bloggers.

1. Ik ben Kethy, 49 jaar en woon in Friesland.
2. Ik zit nog in een soort rouwproces, mijn vader is vorig jaar overleden (31-10-2010) en mis hem elke dag. Hij was alles wat ik nog had, mijn moeder is 9 jaar geleden overleden. Ik ben enigst kind, dus dat valt me erg zwaar. Vooral omdat je geen herinneringen kunt delen.
3. Sinds een paar jaar ben ik alleen (relatie verbroken) en woon ik nu samen met mijn 2 lieve katjes Kisha en Minoe.
4. Ik beschouw mijn 2 kleine viervoeters echt als mijn kinderen, ik speel vaak met ze en maak het naar de zin voor hun, lekker knuffelen e.d.
5. Ik werk als adm. medewerkster in het Martiniziekenhuis in Groningen op de poli Algemene Chirurgie.
6. Mijn hobby is scrappen, althans dat probeer ik. Ik ben nog maar een maandje bezig en ik begin het steeds leuker te vinden. Ik vind het fijn dat ik iets gevonden heb waar ik veel afleiding aan heb en dat je even je zorgen allemaal vergeet.
7. Ik hou van dagjes uitgaan en hoop in de toekomst veel hobbybeursen te gaan bezoeken.
8. Ik hou van hollandse kost, pasta, chinees.
9. Ik kijk graag naar een mooie romantische film of een waargebeurd verhaal.
10. Ik heb voor het eerst een tuin (altijd op een flat gewoond), dus ik moet het tuinieren nog leren. Maar mooi om te zien hoe de tuin steeds veranderd, vooral nu in de herfst.






3 opmerkingen:

  1. Leuk Kethy dat je mee doet en dat we zo meer dingen over je te weten komen.
    Dat van je ouders wist ik natuurlijk al als volger van je blog.
    Ik ben heel blij dat je nu wat afleiding hebt gevonden door te scrappen en bloggen!
    Maar het gemis zal altijd blijven weet ik uit ervaring.
    En doe mij ook maar romantische films en waargebeurde verhalen hoor! Leuke tip misschien weet niet of je van Duitse films houdt omdat ze nagesynchroniseerd worden maar op zondag avond om kwart over 8 komen daar vaak romantische films. Mijn favoriet films zijn die van Rosamunde Pilcher haar boeken zijn ook zo mooi en in de films zie je veel leuke Engelse dorpjes.Inga Lindstrom komt ook wel eens ook leuk.
    Fijne zondagavond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ja vergeet ik vind je pinterest zo inspirerend, leuk dat je het envelopje erop gezet hebt!
    Gisteravond lang op dingen zitten klikken mooi!
    En je lijst met tutorial you tube tips ook geweldig!
    Dank je,
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kethy,

    om te beginnen: Leuk je foto`s aan het begin! Zo weet ik gelijk tegen wie ik het heb.
    Kissha en Minoe zien er erg lief uit. Wat heerlijk dat je je zo lekker op je hobby kunt storten,vooral omdat je alleen bent. Een baan in het ziekenhuis....dan maak je veel mee,maar het is wel heel mooi werk.
    Al met al...leuk om dit van je te weten en te lezen.....en dan nu: Ik dus! Hahahha...even nog overdenken hoor,dan plaats ik het wel.


    bedankt voor deze post,

    lieve groetjess en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen