Free background from VintageMadeForYou

woensdag 19 oktober 2011

Eindelijk ... mijn eigen vintage kaarsen

Hallo allemaal,

Vandaag kwam het lang verwachte pakje uit België met ..... het KALKPAPIER.
Maar er moest eerst boodschapjes gedaan worden, dus dat gedaan en snel weer naar huis.
Ik kon niet wachten om er mee te beginnen om leuke plaatjes op de kaarsen te gaan smelten.

Mede dank aan Sonja (Sezoentje-Sonja), zij heeft voor mij kalkpapier gekocht. Ik kon het namelijk hier niet vinden. Heel lief van haar omdat voor mij te doen .. je kent elkaar tenslotte alleen maar van het internet. Nogmaals heel erg bedankt Sonja!!!! Je hebt me een blij mens gemaakt.

Ik kreeg het pakje vandaag over de post, netjes verpakt en met een mooi kaartje erbij ...



De printer naar de kamer gesleept om mooie vintage plaatjes uit te zoeken om op het kalkpapier uit te printen. Natuurlijk kwam mijn klein nieuwsgierig aagje gelijk kijken wat er aan de hand was. Minoe zat vol verwachting te kijken wat er uit de printer kwam glijden.



En toen moest het gebeuren. Plaatjes mooi uitgeknipt, bakpapier op maat geknipt en toen de föhn er op. Best wel eng hoor, maar het is allemaal goedgekomen.
Ze zijn heel mooi geworden en worden steeds mooier nu het donker wordt. Ik heb er 4 gemaakt ... allemaal ledkaarsen van de Action (voor velen de favoriete winkel).
Dus ze kunnen nu elke avond aan en branden niet op.

Hier komen ze .....







Nu maar lekker genieten van sfeervolle lichtjes ....






6 opmerkingen:

  1. hele verhuizing maar wat zijn ze mooi geworden zeg erg lief zien ze eruit ....fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat zijn ze prachtig geworden zeg, maar dat mag ook wel na zoveel geduld ;))
    Het is heel graag voor je gedaan, geniet nu maar van het prachtige licht wat deze kaarsen geven.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Kethy.

    Het is je gelukt zie ik...

    ze zijn heel mooi,

    groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid, en dat op de ledkaarsen van de Action.
    Geweldig.Ze zijn heel mooi geworden en ook leuk in dat bakje.
    Ik heb er nog bijgekocht (wat ruiken ze toch lekker) en wat denk je???
    Net even de keukenkast uitgespit en tataaaa.....bakpapier gevonden.
    Nu moet ik ergens (maar waar..hellup) een föhn hebben en dan ga ik het ook proberen.
    Wat een feest....vooral omdat jij ze uitprobeerde op "onze" Action ledkaarsen.Super!
    Geniet ervan.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Agnes,
    Het lijkt zo mooi he en het lukte ook aardig, maar 's avonds lieten de plaatjes allemaal los. Dus ben ik verder op jou toer gegaan ... met lijm dus.
    En die zaten vanmorgen allemaal nog vast. Ik hoop dat jou het lukt .. ik hoor het wel.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kethy,

    Ik heb dat papier allemaal weg gegooid toen we de zolder uit gingen ruimen. Ik gebruikte het om pergamano kaarten te maken.
    Je kocht het in de kantoorboekhandel,nu niet meer? Of via internet?

    Dus het wil niet echt lukken? Word je föhn misschien niet heet genoeg? Maar als het met lijm vast blijft zitten, waarom zou je dan die moeite doen?

    Ze zien er wel hardstikke mooi uit! Lekker van genieten meis!!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen