Free background from VintageMadeForYou

woensdag 5 oktober 2011

Geurzakje

Hallo allemaal,

Dankzij Sonja van sezoentje-sonja.blogspot.com haar tutorial is het mij gelukt om ook zo'n leuk geurzakje te maken. Ik dacht gelijk .. ik maak er nog eentje voor diegene die 50 wordt, waarvoor ik een theedoos heb gemaakt.
Hij is leuk geworden, ben er best wel trots op.




Bedankt Sonja voor je goede uitleg. Trouwens Sonja heeft een hele mooie blog ... echt de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen .. klik hier!!







7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je meteen al zo'n mooi zakje met de tutorial van Sonja hebt gemaakt!
    Ken ik dat plaatje niet ergens van? Het is mijn favourietje.Wat een mooi gedichtje ook!
    fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee .. dat plaatje is jou profiel foto .. nou das ook toevallig. Ik had dit plaatje nog nooit gebruikt, maar ik heb er ook zoveel.
    Ja, met de uitleg van Sonja wat een zakje zo gemaakt. Leuk om te maken en ook leuk om cadeau te doen.
    Nog een fijne avond en alvast trusten voor straks.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kethy, je geurzakje is geweldig mooi geworden zeg! Wat een leuk idee om dat gedichtje op de achterkant te zetten!
    Super dat je dit zo vlug klaargespeeld hebt,
    lieve groetjes, Sonja
    P.S: wat is je nieuwe achtergrond mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kethy,

    Ik heb het ook gezien bij Sonja, en ga het dus ook proberen.
    Ik vind de jouwe ook heel erg mooi gelukt!

    Wat heb je een mooi blog gecreerd zeg! Complimenten daarvoor.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden zie ze bij vele bloggers voorbij komen ... heerlijk dat we van elkaar ideetjes op kunnen doen en we allemaal ervan kunnen genieten ...fijne week nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt, hier smelt een ieder zijn hart voor.
    Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Kathy,

    Het kan zijn dat de wijziging niet direct zichtbaar is .....wilde ik zeggen.
    Ha ha ha ....maar het is gelukt zie ik!
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen