Free background from VintageMadeForYou

zondag 30 oktober 2011

In memoriam mijn lieve pap



31-10-2010 / 31-10-2011





Lieve Pap,

Niemand die weten kan, hoeveel ik van je hou.
Niemand die mij troosten kan, in mijn verdriet om jou.
Niemand die begrijpen zal, hoe vreselijk ik je mis.
Niemand die beseffen zal, hoe erg mijn pijn is .....

Ik mis je zo, ik mis je meer en meer,
Ik zie je in mijn dromen keer op keer.
Ik besef nu dat het nog lang niet over is,
omdat ik jou nog alle dagen mis.

Het is stil in mij ... alleen loze woorden schieten voorbij
Het is stil in mij ... jou verliezen is zwaar
Het is stil in mij ... mijn hoofd is leeg
Het is stil in mij ... ik zie je voor me met je lach, je lieve ogen en je fijne karakter
Zo zal ik jou blijven onthouden
maar op dit moment .... is het stil in mij.



MIJN HART HUILT

Waarom ging je heen, want ik ben zo alleen,
Maar ik lach en ik dans en ik spring.
Niets aan mij te zien.
Vrolijk opgewekt en niemand die iets merkt
aan mij,
Maar toch schuilt er iets in mij
Dat mijn papa niet meer bij mij kan zijn.
Het brandt, het vreet van binnen.
Niemand die iets merkt, geen mens die het
ziet
Het zit van binnen.
Het brandt, het wil eruit.
Maar ik lach en ik dans en ik spring.
Niets aan mij te zien
Toch huilt mijn hart om papa en soms,
Als ik alleen ben, huilt mijn gezicht mee,
En dan zie ik mijn papa om mij heen,
en dan voel ik mij tevree
en dan lacht mijn gezicht meteen!

ik hou van jou papa voor altijd









3 opmerkingen:

  1. Mooie stukjes en sterkte ermee!
    Ik weet helaas hoe het is om je vader te moeten missen. Helaas bij mij alweer 12 jaar...

    Lieve groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte lieverd,
    zelf kan ik het me niet voorstellen en heb ik gelukkig beide ouders nog maar ik denk dat ik ze ook elke dag zou missen,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och lieve Kethy wat een prachtige gevoelige gedichten en wat een moeilijke dag voor je!
    Je weet ik leef met je mee, niet dat je daar veel aan hebt maar toch een dikke digitale knuffel van mij!
    Dank voorje lieve reaktie,zo steunenwe elkaar een beetje liefs Maia en sorry voor de typfoutjes

    BeantwoordenVerwijderen