Free background from VintageMadeForYou

donderdag 20 oktober 2011

Kaarsen .. kaarsen .. en nog eens kaarsen

Hallo allemaal ...

Wat zijn ze toch mooi die ledkaarsen van de Action, gemakkelijk .. ze ruiken lekker .... geen brandgevaar ... geen katten die er met hun staart er door heen staan te zwaaien .. en lekker goedkoop.

Wat wil een mens nog meer ....

Ik heb 2 ledkaarsen met foto's van mijn lieve vader en moeder ....


Ze hebben een mooi plaatsje in mijn kamer gekregen.

En dan 2 kaarsjes .. natuurlijk met de foto's van mijn lieve kattenkindjes ....




Tot de volgende keer ....


1 opmerking:

  1. Wat een pracht idee, Kethy.
    Je ouders, je katten en de vintage plaatjes.
    Ik denk....dat ik ook maar zoiets doe...assutmag.
    Van mijn ouders heb ik alleen de trouwfoto, misschien dat mijn zussen en broer nog iets hebben.Maar dat van die katten...wow.
    Heerlijke kaarsen hé...ik ben er ook dolblij mee.
    Fijne avond nog.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen