Free background from VintageMadeForYou

woensdag 26 oktober 2011

Portfolio/opbergmapje

Hallo allemaal,

Deze week heb ik een portfolio/opbergmapje gemaakt. Ik had ze gekocht op de workshop die ik laatst heb gehad.
Ze zeiden daar .. dat ik nog een beetje te bang was om met papier iets te doen ..... GEWOON SCHEUREN!!! Nou das toch jammer van dat mooie papier??!! Maar ik heb het toch gedaan, het zweet stond me op het voorhoofd (haha) toen ik het mooie papier ging scheuren.
Maar het resultaat mag er zijn, het geeft een heel mooi effect.

Dit zijn de portofolio's nog in papier ...


Nadat ik het papier gescheurd had ... de stukjes als een puzzel opgeplakt


Ook heb ik voor het eerst Glossy-accents gebruikt .....


en ook voor het eerst een bloem gemaakt, het papier eerst geknipt, toen gestempeld en daarna met distress-inkt bewerkt.


Dit is de binnenkant van het mapje .... gemakkelijk om restantjes papier in te bewaren



En dit is de achterkant ....




Dus weer een projectje klaar ... op naar de volgende .....








2 opmerkingen:

  1. nou ik vind hem super geworden wat een werk zeg maar dan heb je ook wel wat moois mijn compliment ...fijne avond ben benieuwd naar je volgende project ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gemaakt, en een erg handig mapje.
    Wat een goed idee dat scheuren, het blijft moeilijk met mooi papier ik heb er ook moeite mee.
    Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen