Free background from VintageMadeForYou

woensdag 30 november 2011

Advent-kalender

Hallo allemaal,

Daar was ik weer ....
Zoals jullie misschien gezien hebben had Sonja van Sezoentje-Sonja een paar dagen geleden een mooie nostalgische advent-kalender laten zien. Heel lief van haar om de plaatjes met ons te delen.
Uiteraard heb ik de plaatjes ook uitgeprint.

Ik heb alle plaatjes even onder handen genomen; 1. de randjes met distress inkt (vintage photo) bewerkt. 2. de randen met embossingpoeder (goud) gedaan. 3. Met stickels glitters aangebracht op de plaatjes.

Het is op de foto's niet heel goed te zien maar ik wilde het toch even delen, ze zijn mooi geworden.

Nogmaals bedankt Sonja voor deze mooie kalender, hij begint op 1 december ....






Tot de volgende keer ...





5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan Kethy, wat een werk heb je ervan gemaakt zeg maar ook met een suuuuuuuuuupermooi resultaat! Hij ziet er echt kerstachtig uit! Fijn dat je met de plaatjes aan de slag ging :))
    Misschien neem ik de mijne ook wel eens tussen, die glittertjes vind ik heel erg mooi, haha, maar niet meer dit jaar ;))
    Geniet van het aftellen naar kerst,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Sonja ... en het aftellen gaat morgen beginnen. Dus hij hangt al klaar.

    Jij nogmaals bedankt!

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je plaatjes zijn super mooi geworden ...geniet er lekker van en wens je een fijne dagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze mooi geworden!

    Je hebt er een gezellige sfeer opgezet.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat heb je die mooi gemaakt!
    Deze ga ik bewaren voor volgend jaar wat mooi die plaatjes van Sonja op je eigen manier gebruikt!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen