Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 19 november 2011

Wie o wie weet meer over 't Bezige Bijtje Hobbymaterialen

Hallo allemaal,

30-11-2011
EINDELIJK!!! De zaak "HET BEZIGE BIJTJE" is gesloten. Ik heb nog wat van mijn bestelling gekregen, en het restant geld heb ik ook ontvangen. Al met al heeft het precies een maand geduurt ... Jammer dat ik het moet zeggen .. maar dit was 1 keer en NOOIT weer!!!!!!

Vandaag zaterdag (26-11-2011) eindelijk iets van mijn bestelling gekregen (nog lang niet alles). Het gaat maar moeizaam. Er is wel een reactie geweest met excuses en dat ze maandag weer naar de groothandel belt. Ik wil geen week meer wachten, dus als het te lang duurt wil ik mijn restant geld terug!!!!

Woensdag (23-11-2011) zou het pakje op de post gaan .. ik blij .. dan heb ik het donderdag, dacht ik. Maar niets is minder waar .. het is nu vrijdag  (25-11-2011) en ik heb nog NIETS!!!!! Ik eis nu mijn geld terug of anders ga ik als nog aangifte doen. Het is toch niet normaal dat je bijna een maand op je spullen moet wachten????? Ik heb alweer een mail + sms gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie ... ik ben het nu echt zat!!!!

Vandaag 21-11-2011 kreeg ik eindelijk respons op mijn sms/mail van Diana ('t bezige bijtje). Mijn bestelling wordt gedeeltelijk geleverd (materiaal op voorraad) en de rest komt z.s.m. Nu maar even afwachten dus ..... wordt vervolgd!!!!
Ik zit met een probleem en wil graag weten of iemand ook ervaring heeft met het volgende:

Het gaat over 't Bezige Bijtje Hobby Materialen daar heb ik een bestelling gedaan op 1 november j.l. en tot nu toe nog helemaal niets ontvangen.
Ik probeer al meer dan een week in contact te komen met deze zaak .. maar ook tot nu toe tevergeefs.
Tientallen emailtjes gestuurd .. daar wordt totaal niet op gereageerd. Steeds gebeld ... krijg je een bandje "dat ze de telefoon niet kan opnemen" en dat je een mailtje moet sturen. Maar ja wat heb je eraan als er niet op gereageerd wordt.
In haar gastenboek staan ook reacties van verschillende mensen die heel lang zitten te wachten op hun bestelling.
Samen met iemand (ook uit het gastenboek) zoeken we nu van alles uit.

Vandaag heb ik haar 2 sms-jes gestuurd en heb ik haar 3 dagen gegeven om te reageren of de bestelling op te sturen. Zo niet, ga ik aangifte doen!!!!!!

Mijn vraag: heeft iemand ook eerder hier besteld en was je ervaring????

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!!

Zie dit ook maar als een waarschuwing voordat je daar iets wilt bestellen.

7 opmerkingen:

  1. Goh wat een gedoe zeg!
    Ik ken die internetwinkel niet maar wat goed dat je zo iedereen waarschuwt!
    Hoop dat jullie samen eruit komen anders zou ik ook aangifte doen hoor!
    Dank voor je lieve reaktie.....ik ga het morgen gewoon proberen.
    Fijne zondag,
    liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kethy, ik kan je helaas niet helpen, maar ook ik vind het goed dat je hier de aandacht op vestigt, dit kan toch gewoon niet zeg!
    Ik hoop ook dat je vlug antwoord én excuses ontvangt en als ze niet aan de bestelling kan voldoen op zijn minst je centjes terug!
    Hopelijk komt het allemaal in orde!
    Wat is je blog trouwens mooi geworden, je header is prachtig,
    fijne zondag van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kethy,

    Helaas, ik kan je ook niet helpen! Ik had zelfs nog nooit van deze webwinkel gehoord!
    Ik hoop wel dat alles goed opgelost gaat worden.

    Fijne zondag.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy,
    Ik heb je mail ontvangen en beantwoord.
    Ik was ook een van de gedupeerden, die wat besteld had en maar niets ontving, totdat ik het verhaal op mijn blog had geplaatst.
    Meid, als je binnen die 3 dagen niets hebt gehoord, aangifte gaan doen hoor.
    Dit probleem is niet van de laatste dagen en moet maar eens ophouden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, ook ik heb besteld en wacht al 2 weken op de bestelling, na speuren op het internet kwam ik je blog tegen. Heb gelijk een mail gezonden dat de bestelling niet meer doorgaat en dat ik mijn geld direct terug wil, zoniet dan zal ik direct aangifte doen! Zo doe je geen zaken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Annabel,

      Heb je je spullen inmiddels al binnen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd.

      Verwijderen
  6. ik zou graag in contact komen met mensen die nu problemen hebben met de webwinkel

    BeantwoordenVerwijderen