Free background from VintageMadeForYou

donderdag 29 december 2011

Afscheid en Nieuwjaar

Hallo allemaal,

Het jaar loopt ten einde, nog maar een paar dagen en dan is het 2012. Het is maar weer afwachten wat het nieuwe jaar gaat brengen.
Voor mij is het morgen de laatste werkdag op de afdeling waar ik 15 jaar lang met veel plezier heb gewerkt. Veel lief en leed hebben we met elkaar beleefd en dan doet het erg pijn om te moeten vertrekken. Door de EPD (electronische patienten dossier) komt mijn functie te vervallen. Ik werk in het Martini Ziekenhuis in Groningen. Gelukkig heb ik binnen het ziekenhuis weer iets nieuws gevonden ook al is het eerst maar voor een jaar. De zekerheid van de afgelopen jaren is verleden tijd. Door alle nieuwe ontwikkelingen in het ziekenhuis worden er steeds maar banen aangeboden voor bepaalde tijd.
Het doet mij erg veel pijn om te MOETEN vertrekken, je hebt een hele band opgebouwd met collega's en dat zal ik heel erg missen.
Daarom heb ik voor alle collega's (totaal 19) een afscheidskaartje gemaakt en die wil ik ook graag met jullie delen. Het is weer een hoofdstuk in mijn leven die ik moet afsluiten.





Ik wens jullie allemaal een heel
voorspoedig ... gezond en
 gelukkig 2012 toe!!!!



4 opmerkingen:

  1. 15 jaar is ook niet iets dat je zomaar snel gaat vergeten en zeker niet als je het noodgedwongen moet verlaten.
    Toch vind ik het heel sterk en lief van je dat je voor alle collega's iets gemaakt hebt prachtig!
    Veel sterkte met de laatste dag morgen en dan maar weer vooruit blijven kijken want tegenwoordig kun je toch niets meer plannen het verandert toch altijd sneller en loopt altijd anders als je denkt.
    Sterkte morgen en ik wens je ook alvast een gezellige jaarwisseling en een creatief 2012 toe zodat we nog vaak van elkaars blog kunnen genieten"
    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je dat je op zo een moeilijk moment toch ook aan je collega's denkt. Wat zullen die zo een lief iemand als jij op hun afdeling missen. Tegenwoordig gaat het allemaal zomaar, niemand heeft in deze tijd nog echt een zekerheid. Maar onthoud heel goed lieverd: elk einde betekent ook een nieuw begin!
    Ik wens je een fantastisch nieuw jaar toe wat je dit allemaal snel doet vergeten,
    dikke knuffel, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Kethy, du ønskes et godt nytår, til både dig og dine kære fra morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje na 15 jaar afscheid moeten nemen is niet niets maar je hebt wel een erg leuk aandenken gemaakt voor je collegas en daar zullen ze zeker heel blij mee zijn. Suces met je nieuwe baan en een heel gezond een goed 2012 toegewenst..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen