Free background from VintageMadeForYou

woensdag 14 december 2011

Besneeuwd boompje met vintage sterretjes

Hallo allemaal ...

Ik wilde nog mijn besneeuwd boompje met vintage sterretjes met jullie delen. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen .. die mooie lieve plaatjes.

Hier komen ze ...

Een paar weken geleden kwam ik deze bakvormpjes bij de Action tegen, er waren sterren, bloemen en harten ... voor dit projectje heb ik de sterretjes gebruikt.




Hier volgt het sterrenboompje ... ( het boompje had ik een paar jaar geleden al gekocht)








Sterretjes uitgeknipt, vintageplaatjes er op geplakt en lintje er aan, bewerkt met Distress Inkt en Stickels (goud).





Tot de volgende keer ....







7 opmerkingen:

  1. Wat een lief boompje en die plaatjes eraan, zo leuk en mooi.
    Complimenten Kethy.Je hebt er volgens mij het geduld voor en het ziet er allemaal zo mooi uit.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit is prachtig geworden, die Stickels zijn ideaal voor feestelijke decoraties. Mooi hoor!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!
    Schitterend gemaakt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superrrr leuke kerst ornamenten heb je gemaakt , moet ik eens onthouden !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt Kethy!! Weer een ideetje om te onthouden.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor je lieve reaktie, tja ik wil toch frobelen al doe ik er lang over.
    Wat prachtig zeg dit boompje met sterren!
    Lief die vintage plaatjes met stickle randje, echt een gezellig ding om naar te kijken, wat zal het er bij jou al gezellig en sfeervol uitzien!
    Ik ben helemaal jaloers morgen hebben ze hier beloofd te beginnen met kerstversieren normaliter zou het al klaar zijn ik begin meestal ook vroeg.
    Lief dat je me iets stuurt, ben benieuwd.
    Geniet van je gezellige kersthuisje maar pas op met kaarsen met je poezen hoor!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gemaakt, kom maar op het idee.
    en die plaatjes, ze zijn geweldig.
    Liefs Dana

    BeantwoordenVerwijderen