Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 31 december 2011

Happy New Year

Hallo allemaal ...


Hierbij wil ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel goed, gezond en vooral creatief 2012.Ik hoop dat we in het nieuwe jaar elkaar ook weer kunnen inspireren met onze creaties.

Graag wil ik diegene bedanken voor de lieve berichtjes en mailtjes het afgelopen jaar. Ook alle volgers bedankt dat jullie mijn blog volgen. Voor mij was het dit jaar voor het eerst in Blogland en ik ben van plan om nog een heel wat jaartjes te blijven.


NOGMAALS BEDANKT VOOR ALLES ..... en tot het volgend jaar!!!!




4 opmerkingen:

  1. tot morgen :-) inh et nieuwe jaar..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook bedankt lieverd, voor al je leuke en lieve reacties, heerlijk om je erbij te hebben in dit bloglandje.
    Je weet het hè, straks, 12uur.....
    Ook ik kijk uit naar het nieuwe jaar, volg creativiteit en hopelijk voor elk van ons heel veel gelukkig momenten,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een speciaal jaar met veel nieuwe bijzondere blogvriendschappen ligt achter ons!
    Ik wens jou een fantastisch gezond en creatief 2012 toe waarin we gewoon gezellig op dezelfde voet verder gaan!
    Dikke knuffel Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy,

    Voor jou alle goeds voor 2012.

    En bedankt voor alle mooie creaties die je hebt laten zien.

    Ik heb er van genoten!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen