Free background from VintageMadeForYou

zondag 4 december 2011

Kaartje voor zieke collega

Hallo allemaal,

Hier ben ik even weer .. nu met een kaartje voor een collega die in het ziekenhuis ligt.
Ze kan wel wat medeleven gebruiken, dus vandaar dit kaartje.
Het is trouwens mijn eerste kaart die ik maak buiten de kerstkaarten om. De kerstkaarten kan ik nog niet laten zien omdat ze nog de deur uit moeten. Zodra ze weg zijn .. ga ik ze posten.

Ik heb hiervoor een mooie hoekstempel gebruikt. Dies van Tim Holtz (gisteren net gekocht op de beurs) en bewerkt met cracle paint en distress inkt.





De binnenkant van de kaart ... de zijkanten heb ik blanco gehouden, hier komen de namen van alle collega's te staan.



Ik hoop dat ze van dit kaartje een beetje blijer wordt.

Tot de volgende keer maar weer ....






5 opmerkingen:

  1. Sikken et smukt kort du har lavet Kethy. v.h. morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vermoedelijk gaat ze hier echt wel van opvrolijken want het is een supermooie kaart geworden zeg! Je hebt er nog al werk van gemaakt maar dan ook met een prachtig resultaat!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi heb je dat gemaakt.

    Daar moet je volgens mij helemaal blij van worden als je zo'n mooie kaart mag ontvangen.

    Fijne avond!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Morkaren: Thank you. I must first translate LOL, I don't understand wat you're saying to me. Yes .. It's a beautiful card.

    @ Sonja: het is wel wat geworden he ... ben nog wat onwennig met kaarten maken. Maar oefening baat kunt he.

    Groetjes/greetz,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwennig? niks van te zien hoor!
    Wat een mooie lieve kaart heb je gemaakt!
    Daar zal je collega zeker van op vrolijken.
    Mooi is die stans he!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen