Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 24 december 2011

Lieve lieve blogvriendinnen

Hallo allemaal,

Nou nou ... wat viel er bij mij op de mat vanmiddag????? 3 mooie kerstkaarten ... gemaak door vriendinnen uit blogland ... GEWELDIG!!!!
Ik heb wel even een traantje weg moeten pinken ....
Wat zijn er toch lieve mensen in blogland ...
Ik ben zo blij dat ik toevallig dit jaar in blogland kwam en dacht "dat wil ik ook" zo'n mooi blog.
Na veel gepuzzel is mijn blog dit jaar ook geboren, ik beleef er zoveel plezier aan, leuke en lieve berichten, leuke mailcontacten ... er ging gewoon een wereld voor mij open. Ik wil jullie dan ook heel erg bedanken voor alle berichtjes die ik van jullie mocht ontvangen .. en ik hoop dat we in 2012 op dezelfde voet doorgaan.

Nu even naar de kaarten ... die MOET ik met jullie delen .. ze zijn alle drie FANTASTISCH!!!!

Geniet maar mee ....

Deze kaart is gemaakt door Maia van Het valkennest , ondanks ze zelf al een tijd lang in de lappenmand ligt heeft ze toch maar even een kaart gemaakt. Ze maakt geweldige dingen, ik haal er veel inspiratie vandaan .. neem maar eens een kijkje op haar blog. Heel toevallig heb ik hetzelfde blik die op haar kaart staat. Ik vond het wel leuk om dat even op de foto te zetten.




De volgende kaart is gemaakt door Sonja van Sezoentje-Sonja , schitterend met dat lieve kleine vintage-meisje. Daar ben ik helemaal gek van. Sonja heel erg bedankt voor dit mooie kaartje. Ik hoop dat we volgend jaar ook ons leuk contact houden. Dames ... Sonja inspireert mij ook enorm .. dus laat het niet om even op haar blog te kijken.


De onderstaande kaart is gemaakt door Nelleke van Loesje maakt van niets tot iets . Ze heeft een geweldig blog waar je uiteraard ook weer veel inspiratie weg kunt halen. Haar blog is een aanrader!!



Ik ben heel erg blij met deze kaarten, ze krijgen ook een mooi plaatsje in de kamer .. en weggooien NOOIT!!! Heel erg bedankt.

Hier komen nog wat kerstkiekjes....





Allemaal een hele fijne kerst en een voorspoedig en creatief 2012 toegewenst. Ik hoop dat we elkaar volgend jaar ook weer kunnen inspireren.

Tot de volgende keer ....









6 opmerkingen:

  1. Een welgemeende wens, fijne kerstavond,
    xxx Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...lieve Kethy...ze zeggen weleens: een kaartje,
    kleine moeite maar groot gebaar,.Dat gaat bij jou zeker op!

    Lief om zòn mooie post te plaatsen,samen met de rest van je kerstdecoraties.


    Heeeeeeeeeel fijn dat je zoveel plezier uit het bloggen kunt halen!

    Voor jou en zovelen des te meer een reden om in het nieuwe jaar hier mee door te gaan!

    heel veel liefs van

    Nelleke, die je fijne dagen toewenst!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne dagen en een goed en gezond en niet te vergeten een gezellig blog jaar 2012.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk gaan we volgend jaar door!
    Ook ik beleef veel plezier aan mijn blog dat ik ook dit jaar startte!
    Zeker nu ik aan huis gekluisterd zit en dus veel meer tijd heb is dit een welkome afleiding gebleken en inderdaad wat zijn er toch nog veel lieve schatten in blogland en daarvan ben jij er zeker ook eentje!
    Leuk zeg dat je mijn kaart geplaatst hebt, heel graag gestuurd en goh ook toevallig dat jij dat blik ook hebt!
    Ik kreeg het op mijn verjaardag.
    Geniet van je leuke dag morgen en de rest van de kerstdagen!
    Veel liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi kethy......jij ook hele fijne feestdagen en een goed en creatief 2012, dat we in het nieuwe jaar maar weer veel van mekaar kunnen leren en kunnen genieten van elkaars blog...dikke knuf Peet

    BeantwoordenVerwijderen