Free background from VintageMadeForYou

zondag 11 december 2011

Vintage Christmas 3-luik

Hallo allemaal,

Sinds gisteravond ben ik bezig geweest met een Christmas 3-luik. Vanmiddag de hele middag lekker bezig geweest met al de technieken die ik nu inmiddels een beetje onder de knie heb.

Geniet lekker mee ...

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

Perfect Pearls : Pewter, Perfect Pearl en Heirloom Gold
Cosmic Shimmer Mist: Pearl Mist, Ancient Copper en Bronze Blush
Distress Inkt: Vintage Photo en Walnut Walnut Stain
Color Box Pigment Cat's Eye
Versamark Embossing Inkt
Tacky Glue
Flower Soft: Vintage Christmas en Polar White
Ranger Embossing Powder: Queens Gold




De roosjes zijn gemaakt met een creatable en bewerkt met glimmermist en stickels.



De taartrand is ook bewerkt met glimmermist.



De stokje zijn gemaakt van Flower Soft





De achtergrond is een embossingfolder van Tim Holz (Patchwork) en bewerkt met distress inkt en Perfect Pearls.


Kant is bespoten met glimmer mist



De stans van Tim Holtz heb ik bewerkt met zwarte inkt (Cat's eye), daarna embossing poeder Queens Gold voor een oude look.






Hier staat mijn mooie 3-luik te pronken op de schoorsteenmantel ...



Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer ....















3 opmerkingen:

  1. WAUW KETHY DIT IS FANTASTISCH!
    Wat heb je al veel leuke spulletjes ik word er helemaal hebberig van.
    Leuk dat je ook details laat zien en uitlegt wat je gebruikt hebt, dat oud gemaakte geheng ga ik zeker ook proberen.
    Schattige plaatjes, een echt mooi sieraad waar je trots op kunt zijn!
    Fijne week,
    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is genieten van je prachtige creaties, ik vind ze supermooi, net als je kerstdecoratie!
    Op dit moment kom ik wat minder aan reageren toe omdat mijn moeder al meer dan een weekje op bed ligt met griep en mijn helpende handjes daar nu ook nodig zijn maar het komt wel weer in orde!
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kethy, dit is supermooi gemaakt!! Heb eens op je blog rondgekeken en je maakt prachtige creaties. Ook leuk dat je er uitleg bij geeft hoe je iets maakt.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen