Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 28 januari 2012

Day after ...

Hallo allemaal ...

Ik ben er weer, even een berichtje van Minoe.
Dat was me wat gisteren he .. had ik weer een grasspriet in mijn keel. Gelukkig dat vrouwtje het direct in de gaten had. Dus ze heeft me meegenomen naar een hele aardige dierenarts. Zij kon mij gelukkig direct helpen. Ik heb even geslapen en toen was het alweer voorbij. Met vrouwtje in de auto lekker weer naar huis. Maar toen ik thuis was liep ik heel raar, net alsof ik veel te veel had gedronken. Mijn achterpootjes wilden niet mee .. een raar gevoel hoor. Maar ik zou naar mijn etensbakje want ik had honger. Daarna heb ik even een plasje gedaan op de kattenbak en toen heel voorzichtig de trap op. Halverwege de trap ben ik weer even in slaap gevallen. Maar ik heb het gedaan .. en uit mezelf op het bed gaan liggen. Maar toen werd ik heel erg misselijk en heb ik overgegeven op vrouwtje haar bed. Maar vrouwtje was helemaal niet boos (ik was uit voorzorg maar even onder het bed gaan liggen). Vrouwtje zei steeds "dat geeft helemaal niets, gaan we gewoon weer een lekker schoon bedje maken".
Vrouwtje heeft me toen meegenomen naar beneden en heb ik verder de hele avond op vrouwtje haar buik liggen slapen.Vannacht heb ik ook lekker geslapen en voel me alweer een stuk beter.
Alleen mag ik niet naar buiten .. en dat begrijp ik niet .. het is mooi weer. Ik probeer het steeds wel hoor .. en het is me 1 keer gelukt. Maar vrouwtje greep me gelijk weer .. en nu zit ik weer binnen. Misschien morgen eventjes naar buiten ... ik hoop het.
Dit was mijn verhaaltje .. nu weten jullie even hoe het met mij gaat.

Een paar foto's als bewijs (ha ha) ....


Kisha snapt niet waarom ik zoveel aandacht krijg .... daarom gaat hij met de rug naar ons toe liggen


Maar we worden allebei lekker verwend .. lekkere pudding (zijn we dol op)

Ik ga nu even weer slapen des te eerder ben ik weer beter en mag ik weer naar buiten.

Kopjes van Minoe en natuurlijk ook van Kisha.





2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk wat over je te lezen Minoe, ik was al aagje hoe het met je was. Is idd heel akelig en gelukkig dat het vrouwtje wist wat het doen moet. Laat je maar lekker door het vrouwtje verwennen en geniet ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kethy, de bloemetjes heb ik gekocht, maar maak ik ook vaak zelf. Met 3 bloemetjes die je ponst en een lijmpistool zijn ze makkelijk te maken.
    Fijn dat het met je kat weer goed gaat.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen