Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 21 januari 2012

Een 'Sterkte" kaartje

Hallo allemaal,

Een vriendin van mij vroeg me of ik een kaartje voor haar kon maken. Een kennis van haar ligt op de IC en ze wilde graag een "sterkte" kaartje sturen.
Het is voor een man .. en dat is toch wat moeilijker (vind ik) om iets te verzinnen.

Dit heb ik er van gemaakt ....

Als ondergrond heb ik bruin papier gebruikt. Wit papier geƫmbossed met de embossingfolder. Dit eerst met Distress Inkt Walnut Stain bewerkt en daarna uiteraard weer met rub'n'buff Autumn Gold en Pewter bewerkt.


De zwarte letters komen uit de stans van Tim Holz. 


Op de voorkant van de kaart heb ik 2 keer een geheng uitgestanst (jee hoe schrijf je dit allemaal), deze met Distress Inkt Walnut Stain en rub'n'buff Spanish Copper bewerkt.
De sticker met de klokken komt van de Action.


Dit was het voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en tot de volgende keer ....



5 opmerkingen:

  1. wat heb je dat geweldig gedaan zeg...zeer geslaagd voor een man...toppie Knuf Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi gemaakt voor een man hoor!
    Jij bewerkt dat echt zo prachtig, leuk model kaart ook!
    Fijne zondag
    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, idd heel geschikt voor een man

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke mannenkaart Kethy, die blijven toch altijd moeilijk om te maken vind ik maar jij hebt dat prachtig gemaakt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen