Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 3 januari 2012

Eerste creatie van 2012

Hallo allemaal ...

Het nieuwe jaar is alweer 3 dagen oud .. dus nodig tijd voor een creatie.
Ik zat op een avond wat op YouTube te snuffelen en toen kwam ik opeens dit tegen. Ik dacht gelijk .. die wil ik ook maken. Het is heel gemakkelijk te maken en er staat een tutorial onder de rubriek Tutorials.
Op YouTube wordt het een Stationary Box genoemd.  Het is een leuk doosje met een grote verrassing.

Kijk maar mee .....

De letters zijn van de Tim Holtz stans, bewerkt met zwart embossingpoeder. Je hebt 2 vellen van 30 x 30 cm nodig, ik heb papier van Tim Holtz gebruikt. Het is een kant en klare bloem bewerkt met Shimmer mist. De stansen op de deksel zijn ook van Tim Holtz. De randen zijn bewerkt met Distress inkt.




De bovenkant van de deksel: een bloem bewerkt met shimmer mist en een veer die ik zelf gemaakt heb bewerkt met Distress inkt.



Een klein tipje van de sluier alvast van de inhoud ....



En voila ... een leuk opbergsysteem voor je tags en kaarten.



De vlap heb ik bestempeld en bewerkt met Distress inkt.




Het was een leuke creatie om te maken en ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Tot de volgende keer ....




5 opmerkingen:

  1. Hoi Kethy, wat is dit mooi gemaakt! Ik heb eens bij je tutorials gekeken en dit wil ik binnenkort ook wel eens proberen te maken.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben je het jaar goed begonnen zeg, ontzettend mooi deze box, zeker de moeite waard om te onthouden..knuf peet..p.s deze week heb ik ws leuks nieuws over rub`n buff :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is niet zomaar mooi ...dit is prachtig en praktisch!
    Je bent onderhand een kei in het scrappen.
    Prachtig bewerkt die bloem, nog mooier die veer een super doos!
    Jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik bij je in de leer haha.
    Nou op hoop van zegen...kijken of deze reaktie wel geplaatst wordt.
    Groetjes Maia
    p.s. ik zie het al....deze gaat lukken ..bye!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww...wat een mooie!!
    Heel mooi mooie details!!
    Schitterend.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk gemaakt ga ik zeker uitproberen als ik wat beter ben, doe het nog even rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen