Free background from VintageMadeForYou

woensdag 18 januari 2012

Kaart met stukjes hout

Hallo allemaal ...

Ik was vanmiddag door mijn decoratiespulletjes aan het neuzen en kwam zakjes boomschors tegen.
Deze heb ik verwerkt in een kaart.
Met de embossingfolder van Sizzix als ondergrond heb ik de stukjes boomschors op de kaart geplakt. Natuurlijk eerst weer bewerkt met rub'n'buff om het wat levendiger te maken. De achtergrond heb ik ook bewerkt met rub'n'buff, ik heb van de week weer verschillende kleuren besteld.
Hier en daar een stempeltje met een vlinder en vogeltje op een stukje hout ... krijg je een beetje gevoel van lente.
De pareltjes rond het vintageplaatje heb ik gemaakt met een pearlpen.

Kijk maar mee ...







Tot de volgende keer ...



3 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Kethy!
    Mooi weer met dat rub 'n buff,gedaan hoor prinses haha
    Jij hebt dus ook heerlijk van alles gebruikt om te scrappen, mooi hoor die stukjes hout!
    Fijne week,lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...prachtig!!!
    Heel erg mooi!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige originele kaart Kethy, heel mooi gedaan!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen