Free background from VintageMadeForYou

zondag 29 januari 2012

Kaart met trouwfoto

Hallo allemaal ...

Ik had weer een opdrachtje gekregen van een collega. Ze wilde graag iets leuks voor haar moeder en gaf me een trouwfoto, of ik daar iets leuks voor kon maken.
Voor mij natuurlijk weer een uitdaging en ben aan de slag gegaan ...

Kijk maar mee ....




Het is een easel-kaart geworden, zodat ze hem neer kan zetten.
De achtergrond heb ik met een embossingfolder gemaakt en bewerk met Distress Inkt Walnut Stain. Daarop een papier geplakt, eerst bestempeld met een achtergrondstempel en bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain en Vintage Photo.
Een paar strookjes kant aan de zijkanten.



De roosjes komen van Jacobi (hobbyzaak) en de blaadjes van de Kruidvat.


Deze broche komt van Het witte luik, een mooie webwinkel met brocante spulletjes.

De bloem heb ik bewerkt met Cosmic Shimmermist Bronze Blush, Scralet Mist en Pearl Mist.
Het hartje komt van de Action.




Fijne zondag toegewenst en tot de volgende keer ...







9 opmerkingen:

  1. Prachtig hier zal je collega heel blij mee zijn!
    Wat mooi heb je die bloem gemaakt en bewerkt, hartje van action staat er mooi bij.
    Een super leuke surprise voor de ouders, ik gebruik ook nooit de echte foto hoor.
    Ben je al bezig geweest met inkleuren, ben benieuwd?
    Fijne zondag...brrr koud heerlijk binnen knutselen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad en de collega is er erg blij mee.
    En ik denk dat mijn moeder het ook heel mooi vind

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. he Magriet ...leuk dat je reageert. Heb je een blog aangemaakt?

      Verwijderen
    2. Hoi Kethy,

      Ja ik heb een blog aangemaakt om mij als lid aan te melden. Ik moest even reageren
      Het is erg mooi geworden.
      Groetjes magriet

      Verwijderen
  3. Wauw, wat heb je dat mooi gedaan zeg! Wat zal ze hier blij mee zijn, dat is toch super om te krijgen!!
    Fijne week alvast,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy, wat is het een mooie kaart geworden.Ik mis een gekleurd plaatje,maar binnenkort komt dat vast wel.
    Bedankt voor je berichtje bij mij. Je vroeg om tips en ook Maia vroeg dat. Wonen jullie dichtbij elkaar? Maar okay. Ik woon in Tilburg. Ik heb geen idee waar jij woont. Maar misschien is het dichtbij mij. Zo niet dan gaan we gewoon tips geven via het blog.
    Ik hoor het van je.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tjeemie heb je dat mooi gemaakt zeg wat zouden ze hier blij mee zijn ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig is dit zeg!!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen