Free background from VintageMadeForYou

zondag 22 januari 2012

Mijn memorybox

Hallo allemaal ...

Hier was ik weer op deze regenachtige dag. Echt een dag om lekker te freubelen. Ik heb een groot gedeelte van de dag mij bezig gehouden met de memorybox.

Er staan spulletjes in van mijn overleden ouders .. mijn vader bewaarde heel veel en dat kon ik nu allemaal gebruiken.

Hier volgt de tour in mijn memorybox:

Voor de achtergrondjes e.d. heb ik restantjes papier gebruik. De randjes beplakt met tissue-tape van Tim Holtz.


De zakhorloge die ik bewerkt heb en oud heb gemaakt, een oude knoop met 30 er op (heel toevallig is dat het geboortejaar van mijn vader). Klein stoeltje,medaillon en vlindertje die ik heb gekocht bij Het Witte Luik (zie een vorig blog).


Boven de zakhorloge ligt de zegelring van mijn pa en helemaal rechtsboven is een oude vingerhoed van mijn oma. Verder staan er dingetjes uit mijn eigen letterbak van vroeger. Het mooie oude schaartje komt ook van Het Witte Luik. Rechts onderin de schuursleutel van pa.


In het midden ligt de trouwring van pa en daar links van zijn oude gewichtjes.




De huissleutel van pa die ik oud heb gemaakt.


Er hier staat de box te pronken op mijn "schoorsteenmantel".



Deze memorybox is mij heel dierbaar geworden, allemaal herinneringen bij elkaar.

Bedankt voor het kijken en nog een fijne zondag verder ...
Tot de volgende keer!


10 opmerkingen:

  1. super leuk gemaakt.Heel mooi geworden en wat een geweldige verzameling.
    Heb ook even gekeken bij de witte luik.
    Ja echt wel wat besteld.
    liefs Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je memorybox is prachtig geworden Kethy!! Hele mooie spulletjes staan erin!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi, zo'n heel persoonlijke memorybox.
    en wat een leuke dingetjes had je gekocht bij het witte luik.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In 1 woord geweldiggg , meer hoef ik er niet over te zeggen geloof ik....een sierraad in je kamer !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooooooooo dit is echt super mooi geworden Kethy!
    Al die mooie oude spulletjes waaraan je mooie herinneringen hebt staan er prachtig in!
    Ik heb ook even op je pinterest gekeken...wat staan daar inmiddels ook weer veel leuke dingen op...we komen tijd te kort als we al dat moois nog willen maken.
    Geniet van je prachtige creatie iedere dag weer!
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meget sød kikkasse, med mange små søde detaljer i.
    v.h. morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi kethy,

    wat een mooie memorybox! Erg leuk al die spulletjes met leuke herinneringen, is altijd erg fijn om naar terug te kijken!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw. ik ben even op je blog komen snuffelen na je aanmelding bij vintagekaarten, maar ohhhh wat maak jij prachtige dingen. Ik ben gelijk volger geworden iig. Liefs, Marion (wdepoe)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi je memorybox, Ik snap wel dat die je heel dierbaar is met al die lieve spulletjes erin.
    Erg mooi gedaan!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen