Free background from VintageMadeForYou

woensdag 25 januari 2012

Surprise surprise ....

Hallo allemaal,

Ik kwam vanmiddag thuis van het werk en er lag een prachtige enveloppe op de deurmat.
Moest wel erg lachen om al die postzegels die er op geplakt waren, een mengelmoes van kerstzegels en gewone zegels  .....


Voor de kenners onder ons zie je al aan de tag van wie het afkomstig is. Het plaatje is de profielfoto van haar blog ...
Prachtig gemaakt die enveloppe met dat mooie muziekpapier ....

Ik heb niet alles op de foto gezet want het waren er zoveel ... allemaal mooie stansen .. kijk maar eens ...


en natuurlijk die hele mooie tag .. die krijgt zeker een mooi plaatsje bij mij in huis.


Ondanks haar ernstige hernia heeft ze zoveel werk voor mij verricht ... veel te gek.


Nu zal ik even verklappen van wie dit moois afkomstig is .. het is van Maia van Het Valkennest. Neem eens een kijkje op haar blog, zij maakt hele mooie dingen en je vind er veel inspiratie.

Momenteel maakt ze een moeilijke tijd mee, ze zit namelijk al een hele tijd met een ernstige hernia. Ze leeft op pijnstillers, ze kan niet zitten want dat is te pijnlijk. Dus ze loopt steeds wat rond en ligt op haar bed in de kamer. Dan vind ik het ook zo bewonderingswaardig dat ze zoveel werk voor mij heeft gedaan.

Heel erg bedankt Maia!!!!

Ik ben er heel erg blij mee ... en je ziet je stansjes op mijn creaties weer terug.

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er inderdaad allemaal prachtig uit, ook ik herkende het meteen. Maar ik ben ook een favoriet van Maia haar prachtige blog en heb haar ook al mogen ervaren als een liefdevolle vrouw met een heel positieve instelling ondanks wat haar overkomt en daar heb ik heel veel bewondering voor!
    Ben benieuwd wat voor moois jij met dit alles weer gaat toveren;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de postzegelkwestie ken je haha
    We hebben nog zoveel gewone postzegels liggen, die heb je toch ooit betaald waarom dan niet gebruiken he.
    Fijn dat je er zo blij mee bent, je hebt er wel een tijdje op moeten wachten maar ik weet hoe leuk het is om eens door iemand verwend te worden! Ik ben al door jou en zoveel lieve andere bloggers verwend de laatste tijd!
    Geven is eigenlijk nog leuker zeker als je dan zo'n leuke reaktie krijgt!
    Graag gedaan hoor, maak er iets moois van, ik ben nu al benieuwd!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supergaaf om te krijgen zeg, je wordt al vrolijk van de envelop. Ik vind het schitterend. Geniet van je mooie spullies. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef je even op een ouder bericht van jou mijn mailadres. Het is: annette.van.breda@home.nl
    Als je mij een mailtje stuurt heb ik ook meteen het jouwe.
    Vertel me wat je allemaal al weet(of niet weet) van het schilderen met Distress. Dan zal ik je nog wat tips geven.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen