Free background from VintageMadeForYou

zondag 15 januari 2012

Toch een kaartje ...

Hallo allemaal ...

Vandaag ging het niet zo lekker met me, niet lekker geslapen en de hele dag hoofdpijn. Maar er is toch nog een kaartje uit mijn handen gekomen.

Dit is hem geworden ...


Zoals jullie kunnen zien is het een kaart met 2 tags. Hoe je de kaart maakt staat bij mijn tutorials onder "Vouwkaarten .. Double Pocket Card". 
De tags zijn van "Kaiser Craft - Journal Tags", eerst gestempeld en toen met Cosmic Shimmermist Ancient Copper, Silver en Golden Fish bewerkt. 
De blaadjes komen van de Kruidvat en heb ik idem bewerkt met Cosmic Shimmermist evenals de bloem.
Het papier komt van een Vintage blokje van de Action evenals de glittersteenjes op de bloem.
Het taartrandje is ook van de Action.
Als afwerking heb ik alle onderdelen bewerkt met Distress Inkt, Vintage Photo, Walnut Stain en Dried marigold.






Dit was het voor vandaag .. vanavond lekker op de bank hangen voor de tv.

Tot de volgende keer ...





7 opmerkingen:

  1. Hey lieverd, dankjewel voor je enthousiaste reactie, haha, mijn werk hoop ik niet dat het wordt hoor, ik wil het gewoon een hobby laten blijven maar zo een marktje vind ik wél altijd leuk om te doen :)
    Wat ben je ondanks dat je niet helemaal lekker bent toch weer heerlijk creatief geweest, mooi gedaan hoor! Je vorige post had ik gemis maar dat is ook prachtig, zo een leuk waterputje!
    Maar heerlijk de bank op met jou, morgen een nieuwe dag,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Kethy!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks je hoofdpijn toch knap hoor, nog zo'n mooi kaartje maken!! Hoop dat het nu wat beter gaat!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gemaakt Kethy.
    Hopelijk gaat je hoofdpijn gauw weg, en kun je weer lekker slapen.
    Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy!

    ondanks de hoodfpijn (die hopelijk ondertussen al veel beter is) is dit echt weer prachtig kaartje geworden!

    Slaap lekker vannacht en hopelijk is morgen dan alles wat beter :)

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Kethy weer zo heerlijk bewerkt!
    Hoop dat je toch weer fris en fruitig de week in gaat beterschap let goed op jezelf!
    Liefs Msis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi
    Wauuuw, wat een beauty, super.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen