Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 27 januari 2012

Wat een dag ....


Hallo allemaal ...

Mijn vrije dag begon zo mooi, de postbode bracht een pakketje ... weer een surprise. Een grote enveloppe met een heel mooi ingepakt pakje en A-4 tjes met allemaal magnolia digi stamps.


Mooi he dat kant en dat labeltje met dat mooie kleine hartje.




En uit dat pakje kwam een ..... heel lief zeepzakje met een mooi plaatje van een vintage meisje






Het pakje is afkomstig van Sonja van http://sezoentje-sonja.blogspot.com/ en haar 2e blog http://sezoentjeskaartenatelier.blogspot.com/.
Echt de moeite waard om deze beide blogs eens goed te bekijken. Ze maakt geweldige dingen allemaal in vintage-stijl. Ze verkoopt deze zakjes en ook hele leuke deurhangers.

's Middags kwam Minoe thuis na een lange tijd buiten te zijn geweest. Hij was anders dan anders ... hij slikte moeilijk en dat kwam mij bekend voor. Voor de trouwe volgers van mijn blog komt dit waarschijnlijk ook bekend voor. Vorig jaar in juli had hij een grasspriet in zijn keel die vast zat halverwege zijn neusje.
De symptomen waren weer precies het zelfde, moeilijk slikken en braakneigingen.
Ik heb gelijk de dierenarts gebeld en ik kon gelukkig nog terecht. En ja hoor, er zat weer een grasspriet vast in zijn keeltje. De dierenarts had dit nog niet eerder meegemaakt .. de 2e grasspriet bij dezelfde kat.
Dus mijn kleine schat moest weer onder narcose en gelukkig is de grasspriet verwijderd.

Minoe na de ingreep, hier is hij nog onder narcose



Lekker toegedekt met een dikke handdoek en een kruikje achter zijn rug.


Hij is nog behoorlijk suf op dit moment (23:45 uur) maar staat gelukkig al wel weer wat steviger op zijn pootjes. Ik hoop na een goede nachtrust dat hij zich morgen weer wat beter voelt.

Dit is de grasspriet die uit zijn keeltje is gekomen


Zo kan een dag heel anders verlopen dan dat je verwacht ... maar het is weer goed afgelopen.

Slaap lekker allemaal .....en tot de volgende keer.









6 opmerkingen:

  1. Goh zeg maar goed dat je vrij was en dat je meteen wist hoe je moest handelen.
    Wat ligt hij daar zeilig te kijken oooo.met jouw goede zorgen komt het vast weer goed met hem.
    Toen ik dat pakketje zag dacht ik meteen...dat heeft ze van Sonja...prachtig zeg, je bent goed verwendt vandaag!
    Toevallig heb ik vanavond, staand natuurlijk, nog magnoliaatjes in proberen te kleuren met distress inkt en een waterpenseel.
    Ik heb wat verschillend papier uitgeprobeerd, heel leuk om te doen al zou ik wel liever er bij hebben willen zitten natuurlijk.
    Nu nog uitproberen met derwent en aquarelpotloden.
    Copics vond ik te hard van kleur overkomen, we hebben ook niet de hele zachte tintjes in huis.
    Welterusten voor straks, geniet van je pakje!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kethy, hoe is 't mogelijk?! 2 keer een grasspriet in dat schattige keeltje. En dat zo'n grote ook nog. Hoe krijgt hij het voor elkaar zeg. Gelukkig dat je het gelijk herkende. Super voor hem dat hij snel geholpen is.
    Ook heb je een leuk pakketje gekregen zeg. Wauw!
    Suc6 met die lieve schat van je!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lieverd, ben ik blij te lezen dat het goed met haar gaat. Voor dat ik gisteren ging slapen nog heel even komen kijken maar geen nieuws hier, mmm, ik moest toch aan je denken hoor!
    Maar gelukkig dat je zo snel reageerde en ze er hopelijk zonder veel erg vanaf is geraakt.
    Heel veel plezier met je pakje en je magnoliaatjes, ik heb gisteren ook weer zitten kleuren, pfff, zooo verslavend;))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Kethy, al goed dat je er op tijd bij was en dat alles goed verlopen is. Hoop dat alles goed gaat verder.
    En wat een prachtige pakketjes heb je gekregen, eerst van Maia en nu van Sonja. Je wordt wel verwend hoor!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat het met Minoe beter gaat, ik had er nog niet van gehoord dat dit kon, maar wat goed dat je zo alert was ! Ik hoop dat het inmiddels nog beter met Minoe gaat, het arme schaapje. Wat een onwijs mooi kado heb je gekregen ! Prachtig ! Liefs en knufie aan Minoe, Marion

    BeantwoordenVerwijderen