Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 14 januari 2012

Waterput

Hallo allemaal ...

Vandaag wil ik jullie mijn eigengemaakte waterputje laten zien. Gemaakt van restafval, ik had nog wat dozen staan en daar is dit putje van gemaakt.
Hoe je het moet maken (helemaal niet moeilijk) staat bij mijn tutorials "waterput deel 1 en 2).

Hier komt ie ... geweldig he?!


De vlinder is bewerkt met distress inkt: Walnut stain, Old paper en Dried mariegold. Daarna heb ik er Cosmic glimmermist silver over heen gespoten ..


Het hele project heb ik eerst met zwarte acrylverf geverfd, daarna bewerkt met rub'n'buff European Gold en daar over heen Cracklepaint clear.




De blaadjes komen uit een pons en heb ik met een paintdabber groen gemaakt en ook weer bespoten met Cosmic glimmermist Zilver.


Een stukje touw er omheen gebonden en een mandje er aan gehangen, het touwtje is ook bewerkt met zwarte acrylverf en rub'n'buff.


Dit was mijn projectje van vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Tot de volgende keer ...






7 opmerkingen:

  1. Hoi Kethy,

    ik vind je waterput echt geweldig!
    en zo'n origineel idee!!!
    erg leuk hoe je al die verschillende technieken hebt gecombineerd, dat was vast en zeker een heel (leuk) werk ;)

    ik ga zeker de tutorial eens bekijken en het zelf eens proberen!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer prachtig gemaakt Kethy, supermooi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg deze put!
    Je weet ik noem jou de prinses van de rob 'n buff haha voorheen had ik daar nog nooit van gehoord.
    Je bent je dagje weer goed doogekomen wat mooi gemaakt zeg!
    Ik heb net ook even de tutorial bekeken, lijkt me heel leuk om te maken...enne...kijk ook eens even op mijn blog.
    Fijn weekend,
    lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad prachtig geworden zeg!! Wat leuk bedacht en mooi uitgevoerd!!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy, ik kwam je naam tegen bij Martha en dacht ik ga eens even neuzen op jouw blog. Je maakt super creaties zeg. Deze hierboven is geweldig met vele details. Ontzettend mooi gedaan. Ik ben je meteen gaan volgen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kethy, als antwoord op je vraag: het raam is een stempel van Magnolia. Die heb ik ingekleurd en uitgesneden (ook uit de kaart)zodat je er doorheen kijkt.
    Leuk dat je volger van mij bent geworden.
    Bedankt voor je berichtje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je creatie ziet er super leuk uit.
    Heel apart,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen