Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 21 januari 2012

Webshop "Het Witte Luik".

Hallo allemaal,

Zijn jullie op zoek naar ornaments, bedels, lint en nog veel meer .. dan is dit een mooi en goedkoop adres!
Het Witte Luik, gevestigd in Emmen .. niet duur, goed contact en snelle levering.

Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekegen ... oh oh wat kan een mens toch blij zijn. Ik ben helemaal in mijn nopjes, nu worden mijn werkstukjes nog mooier.

Ik wil het heel graag met jullie delen dus ik heb wat foto's gemaakt, kijk maar gezellig mee ...

Het pakket was heel mooi ingepakt ... ik heb mijn adres even afgedekt vandaar dat je een wit papiertje in het midden ziet. (Oepssss vergeten de asbak weg te zetten)


Ik keek mijn ogen uit .. wat een mooie spullen kwamen er uit de doos ...


Mooie ornamenten, sleutels en bedels ...


Ik heb de bedels allemaal even in een doosje gedaan ... het zijn er 100 voor 2 euro (aanbieding)


Er hing een leuk plastic zakje aan met visitekaartje en een kadootje ...



Rechts onder op de foto was het kadootje, een leuk klein hartje van stof, een mooi hart en een mini inktpad


Dus het is zeker een aanrader om hier eens een kijkje te nemen ....


5 opmerkingen:

  1. Hoi Kethy,

    Klopt helemaal!

    Ik bestel er ook wel vaker.Ben er erg tevreden over! Snel en ook nog leuk verpakt, en altijd een presentje erbij!!

    Een feest om uit te pakken!!

    Fijne zondag.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wauw wat een mooie spullen!!
    Ga ik ook eens langs...

    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie spulletjes!
    Ben helemaal weg van die vogelkooitjes!
    Ik heb nog veel bedeltjes liggen maar vergeet ze steeds te gebruiken ( dom)
    De ornamentjes zijn ook super!
    Ben benieuwd wat je ermee gaat versieren?
    Fijne avond, liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige producten met leuke diensten in verband met hen.

    BeantwoordenVerwijderen