Free background from VintageMadeForYou

donderdag 9 februari 2012

Award

Hallo allemaal ...

Ik kom net thuis van het werk en bekeek even rustig mijn mail. Van 1 mailtje werd ik heel erg blij en tegelijk ook en beetje stil, ik heb namelijk een Award gekregen van Naomi van Made By KowMe. Heel erg lief en voel me dan ook zeer vereerd. Dank je wel Naomi.
Natuurlijk is het blog van Naomi ook de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen.


Mijn dag kan natuurlijk niet meer stuk, dat snappen jullie natuurlijk wel.

Tot de volgende keer ...



5 opmerkingen:

  1. Heel erg proficiat en lief van Naomi!
    Bij mij had je er ook zo eentje mee kunnen nemen hoor haha
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is erg graag gedaan hoor kethy!
    Je verdient hem dubbel en dik ;)

    tot de volgende!
    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt supergave dingen dus hij is heel erg verdiend ! Geniet van je award. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Kethy,
    je blog was me de afgelopen dagen al opgevallen,
    wat maak jij mooie dingen zeg!
    Je tutorials zijn geweldig,
    ik ben je volger geworden!
    Ook gefeliciteerd met je award!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Kethy,ik wil je mijn compllimenten geven met je mooie blog en de mooie dingen die erop staan! Groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen