Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 11 februari 2012

Boekkaart

Hallo allemaal ...

Van de week heb ik een boekkaartje gemaakt.. Ik zag het hier: http://tina46magnolia.blogspot.com/2010/12/ws-buchkarte.html en vond het zo'n leuk idee.
Ik heb er een paar magnoliaatjes op gemaakt (mijn eersten) en ik vind het wel geslaagd.

Als basis heb ik aquarelpapier gebruikt van de Blokker. De ondergrond aan de voorkant is een stempel van Tim Holtz "Cover Book ".
De kleuren die ik voor de magnoliaatjes heb gebruikt zijn, Weathered Wood, Pumice Stone, Worm Lipstick, Vintage Photo, Walnut Stain, Spiced Marmalde, Faded Jeans en tattered Rose.

De brads op het geheng komen van de Xenos, het slotje en de sleutel van Jacobi en het hoekje van Het Witte Luik.









Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik vond het in ieder leuk om te maken.

Tot de volgende keer ...




12 opmerkingen:

  1. Wauwerdewauwwauw!!!!
    Wat heb je dit mooi gemaakt!!
    Ik kijk mijn ogen uit!!!
    Wat mooi die bookcover en die Tilda in je boek heeft een prachtig geverfd golvend jurkje aan!
    Heel prachtig dit geheel en wat een precies werkje denk ik.
    Geniet van een heerlijk freubelweekend!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!! Wat een pracht kaart weer... Jouw stijl is zo mooi he ;o)

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden.
    Ik krijg steeds meer zin om over te stappen op een andere hobby. Maar helaas moet ik eerst mijn eigen allemaal nog afmaken.

    Groetjes Magriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, wat is dit prachtig geworden zeg! Ik kijk mijn ogen uit! Wat heb je de magnoliaatje zo mooi ingekleurd! Het is werkelijk een hele mooie boekkaart geworden, wat kan jij toch veel technieken toepassen! Ik zag het ook weer op het mooie label wat je voor me gemaakt hebt, ik gebruik hem als bladwijzer bij het lezen en elke keer als ik hem vastneem denk ik: hoe doet ze dat toch!
    Fijne zondag, heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy,

    Ik ben via Sonja op je Blog terecht gekomen. Wat een prachtig Blog en geweldig mooi creaties. We hebben wel wat gemeen, vintage, Tim Holtz en natuurlijk Distress Ink om maar wat te noemen. Je boekje is prachtig geworden, ik heb er vorig jaar 2 gemaakt, erg leuk om te doen. Ik wist niet dat ze bij Blokker ook Aquarelpapier verkopen, werkt dat plezierig? ben benieuwd anders ga ik dat ook eens proberen. Ik moet het altijd on-line bestellen. Ik ben gelijk volger geworden hoor.

    Liefs en tot gauw weer,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik nog even Kethy,

    Bedankt voor je bezoekje en dat je volger geworden bent. Je zou niet zeggen dat je pas begonnen bent met inkleuren hoor, Tilda ziet er geweldig uit. Misschien vindt je mijn andere Blog ook leuk voor ideetjes, dit is de link http://ellens-corner.blogspot.com/, geen verplichting hoor. De prijs bij Blokker is zeker niet veel, ik werk met 2 soorten aquarel papier maar ben benieuwd wat ik van de Blokker variant vind. Ik laat het je weten, ok?

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie mooi geworden, en de kleurtjes van magnolia ook. Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Kethy, wat heb je Tilda geweldig ingekleurd.Mooi is het jurkje geworden...:-)
    Je hebt het in de vingers. Nog tips nodig? Volgens mij gaat 't prima. Geweldige boekkaart! Wat een werk, maar zeker de moeite. Er zitten geweldige details op!
    Groetjes en ga zo door xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige boekkaart Kethy, schitterend gemaakt!! Je magnoliaatjes zijn ook leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Kethy!

    Je boekkaart is echt schitterend!
    De details voor de afwerking heb je echt super gedaan en ook de magnolia's zijn heel erg mooi ingekleurd !!! ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow it is so wonderful book, love the details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen