Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 18 februari 2012

Geniet van elk moment

Hallo allemaal,

Het allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog. Ik waardeer het erg dat jullie allemaal mijn blog volgen. We zijn hier in blogland om creaties met elkaar te delen en om elkaar te inspireren.

Ik ben nog niet fit, nog steeds hoesten en alles doet me zeer. Maar om steeds op de bank te liggen wordt je ook niet beter van .. dus toch geprobeerd een kaartje te maken.
Ik heb weer een magnoliaatje ingekleurd, de kleuren die ik gebruikt heb zijn, Vintage Photo, Walnut Stain, , Weathered Wood, Black Soot, Tattered Rose en Worn Lipstock.
De Postcard komt van het internet en heb ik uitgeprint, de Doily heb ik van Maia gekregen evenals het lijstje/kadertje.





Tot de volgende keer en allemaal een fijne zondag toegewenst.



8 opmerkingen:

  1. Wat ben ik een muts, nee nog niet gezien, wauw wat heb je je Tilda mooi gekleurd en in een leuke kaart geplaatst , wat een mooi vogelplaatje staat erbij ook !
    Een heel mooie kaart en dank voor je reclame haha.
    Fijne zondag
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer helemaal af he? Mooi hoor!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een plaatje zeg, prachtige kleurtjes. Vind dit een superkaartje en heel erg mooi ingekleurd!
    Zorg goed voor jezelf, heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Kethy, heel mooie kleuren!
    Ik heb vandaag de versatile blogger award gekregen en wil hem graag aan jou doorgeven! Hopelijk ben je er blij mee!
    Op mijn blog vindt je de spelregels.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat je ziek bent heb je een prachtige kaart gemaakt!!!
    Beterschap en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Kethy,
    wat een mooi vintagekaartje en gelukkkig ben je weer wat beterder!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen