Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 24 februari 2012

In Memoriam mijn lieve mam

24-02-2002 / 24-02-2012


10 jaar.

10 jaar geleden ... dat jij 's nachts in je slaap aan een hartstilstand bent overleden
10 jaar geleden ... dat Pap en ik ontredderd samen achterbleven
10 jaar geleden ... geen afscheid kunnen nemen van mijn lieve mam
10 jaar geleden ... het me nog kunnen herinneren als de dag van gisteren

10 jaar lang ... moet ik je nu al missen
10 jaar lang ... het gemis dat nooit overgaat
10 jaar lang ... nooit meer met je kunnen, praten, lachen en huilen
10 jaar lang ... waren 10 zware lange jaren

Ik had kunnen verwachten, 
dat tijd de pijn niet zou verzachten.
Ik doe mijn ogen even dicht 
en denk weer aan jou gezicht.
De tranen lopen weer over mijn wangen, 
ik ga steeds meer naar vroeger verlangen.
Hoe kan ik zonder jou van wie ik zoveel hou.
Het leven is zo moeilijk zonder jou.
Ik heb je nog nodig om altijd voor me klaar te staan, 
hoe kan ik zonder moeder door het leven gaan?
Jou terug krijgen is mijn grootste wens, 
maar ik ben ook maar een mens.
Als mijn tijd is gekomen,
zal ik jou terug zien zoals in mijn dromen.


De tijd van vroeger is niet meer ....

11 opmerkingen:

  1. Blijft altijd een moeilijke dag...
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach lieverd, wat heb je een prachtige herdenkingspost over je lieve mam gemaakt! Ik geef je een hele dikke knuffel en wens je heel veel sterkte toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte meid en wat lijk jij veel op je mams zeg......knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige post je moeder zou trots op je zijn hoe je je erdoor slaat , weet uit ervaring ,het blijft een gemis.....veel sterkte lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en droevige tekst. Veel sterkte hoor. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Kethy, wat een prachtig eerbetoon aan je moeder, de tranen schieten mij in de ogen, ik ben mijn vader 10 jaar geleden ook zo plotseling verloren, dus ik weet heel goed hoe het voelt.
    Heel veel sterkte en lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve maar verdrietige post maar jij kunt het wel heel mooi verwoorden hoor, je leest maar voelt je goede band met je moeder en het verdriet nu nog om het verlies van haar.Ik heb er nu ook tranen in mijn ogen door.
    Moeilijke dag voor je zeker maar als ze eens zou zien hoe creatief en gezellig je nu bezig bent zou ze super trots op je zijn....sterker nog ik geloof dat ze ergens in een gaatje naar beneden kijkt en ziet hoe sterk je bent!
    Sterkte we mailen nog.
    Knuffel en groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte lieve Kethy. Je hebt je verdriet goed kunnen verwoorden, het is voelbaar. Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte!!
    Blijft heel erg moeilijk als iemand zo plots er niet meer is.
    Sterkte!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kethy, wat een droevige dag. Nooit leuk om je moeder te verliezen. Alweer 10jaar. Je hebt er wel iets bijzonders van gemaakt. Prachtig als je het zo kan opschrijven... Blijf aan haar denken... Heel veel sterkte...
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kethy!
    Veel sterkte!
    ja het leven is vaak zo hard he!
    Je kunt jezelf goed verwoorden!
    Prachtig dat gedicht!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen