Free background from VintageMadeForYou

woensdag 15 februari 2012

Kaart op bestelling

Hallo allemaal,

Ik heb weer een Easel-kaartje gemaakt voor een collega. Ze wilde er graag een foto op hebben .. dus weer een uitdaging voor mij. Deze kaart is bedoeld voor een mannetje (al op leeftijd).

Ik heb er verschillende technieken voor gebruikt.
De basis bruin papier, toen op vanille papier de muur-embossingfolder van Tim Holtz geëmbossed. Dit bewerkt met Distress Inkt en Rub'n'Buff.
De boomstans komt ook van Tim Holtz. De postcard komt van internet, deze heb ik gescheurd en bewerkt met Distress inkt.
Op de liggende kant van de kaart heb ik een stuk karton geplakt, bewerkt met Shimmermist Copper. Er zitten randjes op zodat je de kaart in alle standen kunt zetten.







Tot de volgende keer ....


4 opmerkingen:

  1. Hvor er det et dejligt LO/kort, skønt motiv med manden der står med træskoene i hånden, og den måde du har puttet fuglebilledet ind i træets grene. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en super origineel!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mooie kaart!!
    Heel erg leuk gedaan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt daar zal het mannetje blij mee zijn!
    Wat gaaf bewerkt weer met diverse technieken en..weer rub'n buff prachtig!
    Ik heb nog wel een vraagje over de embossingsfolder maar ik mail je nog wel.
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen