Free background from VintageMadeForYou

maandag 6 februari 2012

Magnoliaatje

Hallo allemaal,

Ik ben de techniek "Stempeltjes inkleuren" aan het leren. Ik krijg wat begeleiding en tips van Annette van http://annette-scrapped4u.blogspot.com/. Zij maakt hele mooie kaarten met Tilda. Echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen. Het valt voor mij nog niet mee .. maar ik blijven oefenen. Ik heb nog niet de juiste kleuren (gezichtje), maar eerst maar eens kijken of ik het onder de knie kan krijgen.

De man van Maia http://hetvalkennest.blogspot.com/ heeft het mooi verpakt in een lijstje.


Tot de volgende keer ....


4 opmerkingen:

  1. Prachtig is het je gelukt!
    Haha, ik ben net pas wakker, pfff, de koude eist zijn tol hè ;)
    Nu ga ik even bij jouw link op bezoek want je maakt me nieuwsgierig,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo, ik vind deze toch al super knap ingekleurd hoor Kethy!
    Lief dat Annette zulke uigebreide tips geeft, we zullen nog jaren en jaren moeten oefenen om aan haar niveau te kunnen tippen haha maar het begin is gemaakt en nog belangrijker...we zijn heerlijk ontspannen bezig en vervelen ons nooit!
    Henk is zeer vereerd met de vermelding op je blog en doet zulk soort dingen graag, een beetje digitaal scrappen he....voordeel hij maakt niet zoveel rommel als wij!
    Fijne dag nog
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kethy,

    ik vind het ook al heel erg mooi zo hoor!
    de kleuren maken niet zo veel uit ;) het is maar wat je zelf mooi vind als jij het zo leuk vind waarom ook niet ;)
    ik vind het in elk geval al erg goed gelukt en erg lief van annette dat ze je zo goed wilt helpen!

    veel succes er nog verder mee, maar je bent zeker al goed begonnen!
    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy,

    hier ben ik nog eens ;) ik had wel al op je mooie creatie gereageerd maar ik wou je even laten weten dat ik een kleine verrassing voor je op mijn blog heb staan :)

    hopelijk ben je er blij mee ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen