Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 24 februari 2012

Spring is in the air

Hallo allemaal,

Een wat moeilijke dag voor mij (zie vorige post). Voor de afleiding ben ik vanmiddag met paaseieren begonnen. Natuurlijk in Vintage stijl.
Vanmorgen in de AH zag ik allemaal witte en blauwe druifjes staan ... die kon ik natuurlijk niet laten staan. Dus het voorjaar heb ik al in huis, buiten begin je het ook al een beetje te voelen. En dan begint het te kriebelen he ...

Mijn Styropor eieren heb ik bewerkt met servettenlijm en mooie vintage plaatjes opgeplakt. Deze heb ik uitgeprint op de achterste vel van een servet, dit had ik gezien op Karin's blog.

Toen het servetlijm nog nat was heb ik het bespoten met Shimmermist.

Op mijn butlertray heb ik een leuk voorjaarsplateau gemaakt.







Tot de volgende keer ....






5 opmerkingen:

  1. Ooooo DIE ZIJN SCHITTEREND! Wat heb je die mooi gemaakt!
    Gaat dat wel goed door de printer, zou bang zijn dat het los liet.
    Wat een mooie vintage plaatjes heb je gebruikt!
    Een heel mooi lentetafeltje met die kippetjes en schaapjes uit onze favo winkel!
    Maakt je dag toch nog een beetje vrolijker en zo zou ze het ook gewild hebben!
    Dikke knuffel Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je op zoek ging naar afleiding, goed zo meid. Ik denk,net als Maia, dat je je mams hier een heel groot plezier mee doet want ze zou jou niet verdrietig willen zien. Je bent zo een schat, een glimlach elke dag verdien je hoor!
    Wat een heerlijke lentetafel, nu ik al dit moois zie voel ik zo een kriebeltje opkomen, ik denk dat ik vandaag maar eens iemand de zolder opstuur, daar staat een grote doos met LENTE op, die had ik graag naar beneden gehad ;))
    Geniet van het weekend, er wordt lente beloofd,
    hele dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke voorjaars butlertray! Erg leuk dat er zoveel creativiteit dan op zo'n dag uit je handen kan komen. Wauw.... knap hoor. Ik kreeg ook al voorjaarskriebels, en helemaal bij het zien van dit moois helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Kethy,
    daar krijg je nou zin in!
    LENTE!!!!
    Prachtig gemaakt!
    Wat ben je toch creatief!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je afleiding hebt! Kan me voorstellen dat het moeilijk is!!
    Dit is prachtige allemaal!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen