Free background from VintageMadeForYou

woensdag 22 februari 2012

Uitroeptekens!!!!!

Hallo allemaal ...

Ik weet niet wat er aan de hand is er staan allemaal grote uitroeptekens op mijn blog. Gelukkig werd ik er op geattendeerd door Jetty van Scrap Noord Nederland.
Ik ben nu al uren bezig om alle foto's er weer op te zetten en sommige berichten zijn ook gewoon weg.
Of ik nu zelf wat verkeerd heb gedaan .. ik weet het niet.

Nu weten jullie even dat ik er weer druk mee bezig ben .....

Alles van vorig jaar staat er weer op, mochten jullie daar nog uitroeptekens tegenkomen, willen jullie die mij melden?? Alvast bedankt!!

Volgens mij heb ik alles nu teruggezet ....


Nog even een vraag .. wie weet hoe ik de profielfoto er op kan zetten. Bij de instellingen staat de foto er gewoon op maar ik word bij jullie aangegeven met een uitroepteken ... HELP!!

4 opmerkingen:

  1. Hai Kethy,
    je profielfoto kan je even verwijderen en opnieuw plaatsen via Dashbord/Profiel.Ik denk dat hij dan wel weer tevoorschijn komt.
    En kijk eens bij Help hoe je een backup maakt.
    Gaat razend snel en je kan alles dan ook weer razendsnel terugzetten.Lijkt moelijk, is het echt niet.Enne...je blog is ook te breed voor mijn breedbeeldlaptopscherm.
    Misschien kan je dat ook aanpassen?Maar eigenlijk is dat zo erg boor, ik moet alleen van links naar recht scrollen en das te doen.
    Liefs,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb datzelfde dat van dat uitroepteken bij mijn profiel...
    En ik zie jouw blog prima op mijn laptop. Ik denk dat het aan de instellingen van Agnes ligt, zoals lettergrootte, resolutie e.d. Ik heb ruimte over aan beide zijden van je blog (17.3 inch scherm).

    Laat je weten hoe je het hebt opgelost met je foto en uitroepteken?
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik lees het nu pas, wat erg zeg! Dan krijg je het toch even benauwd als dit gebeurt! Ik ga dadelijk de raad van Carla ook maar eens volgen en een back-up maken want vertrouwen in Blogger heb ik ook niet meer:(
    Hopelijk is voor jou nu alles weer terug in orde, ik zie alles hier zoals het moet hoor!
    Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O o wat vervelend toch, ik heb ook zo vaak problemen gehad met foto's die verdwenen. Bleek dat ik ze op openbaar moest zetten, had per ongeluk wat veranderd.
    Je Blog ziet er nu goed uit bij mij, ook je breedte is nu weer goed. Hopelijk blijft het zo.
    Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen