Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 3 februari 2012

Van blikje erwtensoep naar pennenblikje

Hallo allemaal ...

Dat het weer is voor erwtensoep dat hoef ik niemand vertellen. En dan sta je met het blikje in de hand en denkt ... in de vuilnisbak of .....????
En hier staat hij dan, een mooi pennenblikje heb ik ervan gemaakt.
Op mijn scraptafel staat een draaiplateau en daar komt het blikje op te staan (en misschien nog wel meer).

Ik heb het blikje bekleed met een stuk karton en de bovenkant er af getrokken zodat je het ribbeleffect naar boven komt. Dit heb ik met Gesso en Distress Inkt bewerkt voor een altered look.
Een leuk vintage plaatje en wat bloemetjes er op geplakt en klaar was Keetje.




Tot de volgende keer ....



9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf erwtensoep blik, het lintje vind ik echt heel mooi. Het is een prachtig geheel.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wordt veel erwtensoep eten he ha ha ... dank je voor je reactie

      Verwijderen
  2. Ja zeg ik ben het helemaal eens met Annette wat een prachtig kantje!
    Heerlijk vintage, heel mooi gemaakt!
    Dat gaat ook op mijn to do lijstje...help ik heb er nog zo veel op staan!
    Een heerlijk scrap-winter-mail-weekend haha.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kantje heb ik ooit eens gekocht bij Sikkens (lappenwinkel)

      Verwijderen
  3. Wat prachtig is dit zeg en leuk idee!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat schitterend zeg ! Daar zou je bijna de soepblikken voor willen openmaken om dit moois te maken. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer prachtig gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey dat is mooi!! Super! Heb hier ook zo'n kaal blik staan, maar nu weet ik wat ik er mee moet doen!!
    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey dat is mooi!! Super! Heb hier ook zo'n kaal blik staan, maar nu weet ik wat ik er mee moet doen!!
    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen