Free background from VintageMadeForYou

maandag 6 februari 2012

Wat een eer

Hallo allemaal ...

Ik heb me aangemeld bij verschillende (creatieve clubs), en ik zag tot mijn grote verbazing dat ik de Creatie van de Week  http://creative-4-fun.clubs.nl/ had gemaakt. Wat leuk .. ik ben zeer vereerd.

Ik had een kaartje gemaakt (weer een experiment) met stukjes hout, maar nooit gedacht dat het een Creatie van de Week zou worden. Mijn dag kan dus niet meer stuk.

Het gaat om deze kaart:



Bedankt Creative-4-fun!!!


3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd hoor!

    Je maakt ook prachtige creaties.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat hoor super zo'n compliment!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd, is toch een groot compliment ! Geniet ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen