Free background from VintageMadeForYou

zondag 19 februari 2012

Weer een Award

Hallo allemaal ...

Vandaag kreeg ik een Award van Berlinde .. dank je wel hiervoor. Zo zie je maar weer dat je blog gewaardeerd wordt.


Dit zijn de spelregels ...



Allereerst: de regels:

1. Add the award to your blog.

2. Thank the blogger(s) who gave it to you.

3. Mention 7 random things about yourself.

4. List the rules.

5. Award to 15 bloggers.

6. Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.


Ik moet dus 7 dingen over mezelf vertellen .. ik zal het proberen, daar gaat ie dan ...

1. Ik woon samen met 2 lieve katertjes in het Noorden van het land.
2. Vorig jaar ben ik in Blogland terecht gekomen en ik wil daar nooit weer weg. Wat een leuke contacten en inspiraties brengt dit met zich mee.
3. Ik werk 3 1/2 dag in het ziekenhuis op het Medisch Dossier Beheer.
4. Mijn hobby is dus scrappen en kaarten maken. Daar vind ik veel voldoening en afleiding in.
5. Ik ben ook graag bezig met dingen op te pimpen en dan vooral in de Vintage stijl.
6. Ook mag ik graag een boek lezen en een goede film zien.
7. En ik mag ook graag foto's bewerken, althans dat probeer ik dan ha ha.

Nu moet ik 15 bloggers (sorry ik hou het bij 10) vinden om de Award door te geven:

Annette: www.annette-scrapped4u.blogspot.com
Agnes: www.aggiesfrutsels.blogspot.com
Karin: www.karin-creativitybykarin.blogspot.com
Agnes: www.hobbyshopagnes.blogspot.com
Ingrid: www.ingeleeuwtje.blogspot.com
Nelleke: www.loesjemaaktvannietstotiets.blogspot.com
Nathalie: www.natje-natje.blogspot.com
Oeneke: www.oenekesfreubels.blogspot.com
Sonja: www.sezoentjeskaartenatelier.blogspot.com
Petra: www.peetjes-freubelsite.blogspot.com

Veel suc6 met jullie Award en hoop dat jullie het leuk vinden!!!



11 opmerkingen:

  1. Oooh Kethy, wat leuk dat ik een award van je krijg. Morgen ben ik vrij en ga ik me er eens over buigen aan wie ik hem doorgeef.Nu ga ik de serie Nikita kijken. Ik vind het een eer hem van je te krijgen! Dus dank je wel:-)
    Morgen zie je meer op mijn blog!
    Fijne avond en tot blogs!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OooKethy jij hebt er ook entje van Berlinde gekregen ,ja zo zie je maar je komt er toch niet onderuit!
    Ik vind het ook altijd een eer om het van iemand te krijgen hoor maar om steeds zoveel mensen te vinden om hem door te geven vind ik moeilijk.
    Ga er maar eens over na denken hoe ik dat doe.
    Beterschap en groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel me zeer vereerd dat je mij noemde, maar laat het hier verder bij. Ik heb het idee dat niet iedereen even blij wordt van de regels die bij dit soort awards horen. Ik moet altijd denken aan de ketting brieven van vroeger Dit komt misschien een beetje bot over, maar zo bedoel ik het niet. Nogmaals bedankt voor het idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Kethy,
    van harte met je award!
    Leuk je toelichting,
    heb ik graag gelezen!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieve Kethy,

    Wat een mooie toelichting van jou, en wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt in de vorige post!!

    Hierbij bedank ik je hartelijk voor de award,echter ik heb er meerdere malen èèn gehad..en ook al eens mijn toeliching erop gezet! Dus die weten de meesten al.Ik had daarom een button met Awardfree blog er op gezet.

    Ik neem de award aan van je ...en geef het een plekje in mijn hart.Maar doe er niets mee op het blog,
    ik hoop dat je het begrijpt.

    ik wens je een heerlijke zonnige week,en beterschap!

    lieve groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief van je Kethy,maar ook ik doe daar niet aan mee.
    Ik krijg ze ook meerdere malen en zo blijft het in een kringetje ronddwalen.
    Daarbij komt dat ik liever niet teveel prive op mijn blog wil zetten.
    Toch bedankt.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ketthy,

    Bedank voor het lieve gebaar van het award, waardeer dat heel erg, maar wij hebben besloten om ons blog award vrij te houden..en ook de regels die aan al die award zitten...daar hebben wij geen tijd voor.

    Nogmaals heel erg bedankt..

    Groeten Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He jij hebt hem ook al. Je plaatje van je award is niet zichtbaar????????
    Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kethy,

    Heel erg bedankt om me deze award te geven!
    Ik ben er heel blij mee!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kethy,

    Bloos bloos ik zie nu pas dat ik een award van je heb gekregen. Maar beter laat dan nooit, heb ik hem ontvangst genomen en op mijn blog neer gezet. Vind het heel lief en attent dat je aan mij heb gedacht.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha .. hij is al bijna verjaard. Veel plezier er mee.

      Verwijderen