Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 17 februari 2012

Weer een kaartje op bestelling

Hallo allemaal ...

Sinds gisteren lig ik een beetje in de lappenmand. Koorts, hoesten, hoofdpijn en de ledematen doen zeer. Vandaag is het weer wat beter dan gisteren en dus kwam de zin in een kaartje maken ook weer terug.
Ik had nog een verzoek van een collega om een 'trouwkaartje' te maken.

De achtergrond is met een embossingsolder gemaakt ... bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain en een beetje rub'n'buff.


Het mooie vogelkooitje heb ik laatst gekocht op marktplaats ... De foto heb ik bewerkt met goudkleurige embossingpoeder.


Het stansje heb ik bewerkt met rub-ons voor een beetje kleur.


De roosjes komen van een beurs maar zijn overal te koop ...



Tot de volgende keer ....




8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Kethy,
    wat een mooi afgewerkt kaartje,
    mooi om zoiets te maken en te krijgen!
    Je bent niet helemaal fit begrijp ik,
    beterschap!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer hoor Kethy!
    Ik vind het echt prachtig wat je met de foto hebt gedaan en het vogelkooitje is echt een schatje!

    En ook bij deze heel veel beterschap! hopelijk ben je snel weer de oude! ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat is dit weer super mooi! En beterschap!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy, fijn dat je je weer wat beter voelt. Jij hebt ook weer een geweldig kaartje, je vogelkooitje is VET! Jij weet toch van alles op marktplaats te zoeken. Ik heb antwoord gegeven op je vraag op mijn blog onder jouw reactie. Het is een heel mooi vintage kaartje. Is het een echte foto? Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh wat ben ik deze keer laat met mijn reaktie!
    Gelukkig ben je weer fit genoeg om iets te kunnen freubelen!
    Wat is ook deze kaart weer prachtig geworden!
    Dat vogelkooitje in die stans die je zo mooi bewerkt hebt is echt prachtig!
    Haast weer te mooi om weg te geven haha.
    Mooi toch zo'n oude foto, hier zal de opdrachtgever heel blij mee zijn!
    Fijn weekend en rustig aan doen hoor!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Kethy, leuk hoe je die foto bewerkt hebt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer iets moois van weten te maken.
    Ze zou er heel blij mee zijn.
    Het maakt ook niet uit wat je voor opdracht ook krijgt je weet er steeds maar weer iets leuks en anders van te maken.

    Beterschap
    Groetjes Magriet

    BeantwoordenVerwijderen