Free background from VintageMadeForYou

maandag 5 maart 2012

Blikken tik ...

Hallo allemaal ...

Ze stonden al een tijdje te wachten om op de foto te gaan. Een tijd geleden heb ik al ze gemaakt maar ik zag dat ik ze nog niet gepost had.

Jullie zullen wel denken die heeft echt een blikken tik ha ha ... maar het is ook zo leuk om te doen. En je hebt gelijk al je spullen netjes opgeborgen en bij de hand.

Hier komen ze .... zijn ze niet lief?


De basis is steeds een stuk karton (supermarkt is blij met mij) en daar haal je de bovenste laag van af zodat je een ribbel gedeelte krijgt.
Dit heb ik bespoten met Shimmermist. Een leuk kantje aan de boven- en onderkant, een bloemetje gestanst en bespoten .. en klaar is het.


Hier heb ik weer een magnoliaatje ingekleurd, het stukje kant bespoten met Shimmermist. Een stans met hartjes erachter, vlindertje komt van Marktplaats, de bloemetjes weet ik niet meer waar ik die vandaan heb. Maar het is een leuk geheel geworden.



Dit was mijn eerste die ik gemaakt heb, dus die staat al elders op mijn blog.


Een leuk triootje toch ....


Op mijn werktafel heb ik een draaiplateau en daar staan ze op .. zo heb ik al mijn spulletjes mooi bij de hand.



Dit was het weer voor vandaag. Ik heb heerlijk nog een dagje vrij .. een poetsdag in huis. Door dit gefreubel blijft er nog weleens wat liggen ha ha.

Tot de volgende keer ...







14 opmerkingen:

  1. Flotte beholdere til sakse og værktøj, sådanne vil jeg også lave. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you .. It's not difficult to make. Have fun to making one of your self.

      Verwijderen
  2. He je bent niet alleen met je blikkentik, ik heb er ook 1. Geef ze wel vaak weg huis wordt echt te klein anders. Maar wat zijn wel erg leuk geworden. En spulletjes bij de hand scheelt een hoop tijd.
    Lieve grietjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er geweldig uit zeg!! Wat super leuk! Heel mooi gedaan en heel handig :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Kethy,
    wat leuk zo een eigen stijl!
    Gezellig die blikjes op je werktafel!
    Kan het kloppen dat ik niet meer op al je berichtjes kan komen?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy, via via op je blog terechtgekomen. je maakt prachtige creaties, dus je hebt er een volger bij hoor. De blikjes zijn inderdaad erg lief.
    Tot blogs.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow je hebt al veel reacties met je blikkentik gescoord Kethy!
    Niet raar ook, ze zijn inderdaad echt prachtig en praktisch in een geheel eigen stijl gemaakt.
    Super mooi!
    Fijne avond nog.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kaartje? helemaal niet dus. Wat een vet mooie blikjes. Die met Tilda is echt gaaf.
    Prachtig ingekleurd hoor. Ook de lintjes zijn super mooi!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow beautiful vintage boxes
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Kethy, gelijk even teruggluren :-) Wat een schitterende blikken ! Zo leuk om te doen, helemaal een leuk blog, ben volger geworden ! Ga nu naar je printerest, daar ben ik ook lichtelijk verslaafd aan ... http://pinterest.com/carolinedalman/ groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Kethy, wat zijn deze ontzettend leuk geworden!!!
    Die zullen zeker erg mooi staan op je werkplek.
    Is altijd erg leuk om te werken met mooi spulletjes rond je he, ik krijg er zelf altijd terug meer inspiratie van :)

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie blikken heb je gepimpt!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige blikken Kethy.
    zag ze ook bij Maia in een andere variant.
    Zo zie je maar weer, ieder heeft een eigen insopiratie

    Gebruik je de gewone van de bruine bonen?
    Gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn kleine erwtensoep blikjes .... maar bruinebonen blikken kan ook hoor LOL

      Verwijderen