Free background from VintageMadeForYou

zondag 4 maart 2012

Een Frame-kaartje

Hallo allemaal ...

Ik ben vanmiddag bezig geweest met een frame-kaart. Ik zag het idee bij Elke kaart een Feestje en het leek me leuk om het eens uit te proberen.

Het was heel leuk om te doen ... eerst van alles uitmeten, snijden en rillen .. en uiteindelijk het aankleden van de kaart.

Dit is hem geworden ....


Ik ben begonnen met zwart cardstock. Het papier voor het lijstje en de achterkant is van een papierblokje van de Wibra.
Ik heb een foutje gemaakt ... de hoekjes aan de achterkant van het frame heb ik er af geknipt (dat moest dus niet)


De volgende Distress Inkt kleuren die ik heb gebruikt: Tattered Rose + Vintage Photo (gezichtje,armpjes,beentjes) - Worn Lipstick (wangetjes) - Victorian Velvet (jurkje) - Fade Jeans (broekje) - Weatered Wood (truitje) - Pumice Stone (schoentjes) - Vintage Photo + Walnut Stain (haartjes).

Het hekje is bewerkt met Distress Inkt Brushed Corduroy en Forest Moss.


De vogeltjes stans heb ik bewerkt met Distress Inkt Brushed Corduroy, Mahony Age, Weathered Wood en Forest Moss.

De tekst komt van het internet.


Plaksteentjes zijn van de Kruidvat.



Het is een leuk kaartje om te maken dus ik denk dat ik hem zeker nog eens ga maken.

Leuk dat jullie zijn komen kijken en tot de volgende keer ...





10 opmerkingen:

  1. Dejligt kort, med en blanding af stempel, udstandsninger og punch. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja en het bovenstaande mag je dan lekker vertalen, leuk hoor ik vind dat altijd wel spannend haha!
    Wat een prachtige kaart of eigenlijk wat een mooi schilderijtje heb je gemaakt!
    Lijkt me ook best nog ingewikkeld om dat model goed te maken, maar die hoekjes...als dat alles is!
    Die Tilda heb je ook met mooie kleurtjes ingeverfd, dat hekje en vogeltje mooi bewerkt!
    Het is weer een kunststuk om trots op te zijn en inderdaad om nog eens te maken!
    Fijne avond
    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden.
    Je verbaasd me elke keer weer.

    Groetjes Magriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is prachtig geworden, leuke details en leuk model!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy,

    Wowww wat is dat leuk geworden zeg. Ik heb me aan dit project nog niet gewaagd maar wie weet ;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt zeg! Wat een werk lijkt me dat om dat frame te maken maar wel heel erg mooi!
    Wat is je plaatje ook mooi geworden, je hebt het kleuren snel onder de knie, een kaartje om van te genieten!
    hele fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje kethy!
    Heel erg mooi ingekleurde tilda ook weer ;) en erg leuke details!
    De Frame kaart staat ook nog ergens bovenaan mijn 'te maken lijstje', nu alleen nog de tijd vinden ;)

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze gaat op mijn to-do lijstje, wat is dit een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kethy, wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt. Ook met Magnolia weer lekker in de weer geweest. Het inkleuren gaat je ook steeds beter af. Heel leuk dat je heerlijk bezig bent met schilderen. Ben de laatste tijd erg bezig met het zoeken naar een dekreu voor mijn hond Fenna. Ik wist niet dat dat zoveel tijd in beslag nam. Heb nog steeds niet de juiste gevonden. Ik ga nu even je volgende kaartje bekijken. Tot zo!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen