Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 2 maart 2012

Engeltjes blik

Hallo allemaal ...

Hier ben ik dan weer. Met weer iets anders dan een kaartje.
Een tijd geleden had ik reliëfpoeder en vormpjes gekocht en ook een potje structuurpasta. Ik dacht, daar moet ik maar eens wat mee gaan doen.
Ik had er nog een blik staan, dus ......

Dit zijn de figuurtjes die ik heb gegoten .... het was de eerste keer, dus er zijn ook een paar mislukt.


De twee engeltjes spraken me echt aan, dus die heb ik op het blik geplakt nadat ik het blik eerst heb ingesmeerd met structuurpasta ...


Daarna heb ik het geheel bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain en Rub'n'Buff  European Gold. Daarna bespoten met Shimmermist Acient Copper.
Wat kant aan de boven en onderkant, daar overheen een streng pareltjes van de Xenos, leuke kanten roosjes, plaksteentjes van de Kruidvat en een paar veertjes.

Dit is het resultaat ...






Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken ...

Tot de volgende keer!!


9 opmerkingen:

  1. Yes, ik ben lekker de eerste!
    Wat heb je dit GEWELDIG MOOI gemaakt!
    Ze zien er schitterend uit de engeltjes, zo knap bedacht vastgemaakt met structuurpasta!
    Apart zo met die veertjes!
    Dat kantje met pareltjes zit ook al op mijn blik, toevallig he?
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kethy,

    Wat supergaaf! Heel apart vind ik het. de engeltjes zijn ook lief.

    heel fijn weekend

    lieve groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een probeerseltje .. maar aardig goed gelukt, vind ik zelf.

      Verwijderen
  3. Jee zeg................WAT MOOI!!
    Heel erg mooi bedacht en gemaakt.
    Helemaal af, zo met die kantjes en veertjes enzo.
    SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge zeg, wat is dit mooi!! Super knap gedaan!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Kethy,
      het is je weer gelukt om iets anders te maken.
      Knap gedaan.
      Groetjes Magriet

      Verwijderen
  5. Supermooi Kethy!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Kethy,
    wat een mooi idee om zo een blokje op te pimpen,
    prachtig gemaakt, wat ben jij creatief!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit gaaf, echt van niets tot iets heel moois.

    BeantwoordenVerwijderen