Free background from VintageMadeForYou

zondag 1 april 2012

2 Tags en kijkje in de tuin

Hallo allemaal ...

Ja ... vorige week was het zo mooi weer en nu hebben ze het over hagelbuien en natte sneeuw. April doet wat hij wil.
Maar het mooie weer van de afgelopen week heeft de tuin toch al wat kleur gegeven. Overal komen de bloembollen omhoog .. steeds een verrassing wat er boven komt.

Deze bloembollen had ik eind vorig jaar gekocht bij de Aldi .. en op verschillende plekken in de tuin komen ze nu omhoog.


Dit is een klein stukje van de tuin waar je de tulpen, hyacinten en de blauwe druifjes omhoog ziet komen.


Ik heb een paar tags gemaakt en die wil ik graag met jullie delen ..


 De tag is bewerkt met Victorian Velvet Distress inkt.
Op de achtergrond een achtergrondstempel met muzieknoten.


De zijkanten zijn bewerkt met Utee Thick Embossingpoeder, je krijgt dan het effect van waterdruppeltjes.


Het vlindertje komt van de Wibra.


Dit lieve kleine meisje is een poezie-plaatje van de Action.
De tag is bewerkt met Walnut Stain Distress Inkt en evenals de bovenstaande met Thick Embossingpoeder.



Tot de volgende keer ....






6 opmerkingen:

  1. Mooie tags kethy!!!
    vooral die mooie vlinder vind ik erg leuk!

    En wat een lieve bloemen komen er al tevoorschijn in je tuin! daar word je toch helemaal vrolijk van!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een vrolijk lente tuintje, ze doen het goed de bolletjes, je zou er zomaar een paaseitje tussen gaan zoeken haha!
    Heel erg mooi de tags!
    Dat thick embossingspoeder moet ik ook nog een keer proberen, mooi effect hoor!
    Echt prachtige vintage stijl tags!
    Geniet van een fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi joh, die Tags!!
    Die wil ik toch ook eens gaan maken, doe ik eigenlijk nooit, maar zijn zo leuk om te doen.
    Nu eerst mijn "verplichtingen"(lees huishouden) dan gauw aan de freubel.
    Fijne week voor jou, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tags heb je weer gemaakt hoor Kethy, die ik van je kreeg staat op mijn bureautje. Zo mooi in het echt!
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Kethy,
    wat een prachtige labels heb je gemaakt!
    Goed idee, van die extra dikke embospoeder, mooi effect!
    Die poesieplaatjes heb ik laatst ook gescoord,
    zo mooi he??!!!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kethy, wat een geweldige mooie tags heb je gemaakt. Ze zien er schitterend uit!xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen