Free background from VintageMadeForYou

zondag 29 april 2012

Altered adressenboekje

Hallo allemaal,

Ja, daar was ik alweer. Nu met een project die al een tijdje was blijven liggen. Ik heb hem nu afgemaakt.
Het is een adressenboekje voor mezelf. De inhoud moet nog wel ouder gemaakt worden maar het gaat om de buitenkant.

Het is een bestaand mapje (Sarabinder) die ik heb gekocht vorig jaar op de beurs in Zwolle. Allereerst heb ik de randen met gesso bewerkt. De ondergrond op de voorkant komt van het internet, de rest van het boekje heb ik bekleed met Nature garden van Prima Marketing.
Het plaatje van het kindje aan de telefoon komt ook van het internet, uitgesneden met een spellbinder. 


Het stukje jute komt van "Het witte luik" en de kleine torso + klosje heb ik gekregen van Sonja (Sezoentje-Sonja). De torso heb ik bekleed met een stukje design papier van Prima Marketing. De klok heb ik zwart gemaakt met acryl verf en behandeld met rub'n'buff.









Tot de volgende keer ...




9 opmerkingen:

  1. Hallo Kethy,wat een prachtig adressenboekje heb je gemaakt voor jezelf.Ik vind het heel gedetailleerd uitgewerkt.Mooie stansen heb je gebruikt,het is een plaatje wat gewoon in het zicht kan blijven liggen.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boekje is het geworden, dat kun je gerust laten liggen. Mooi om naar te kijken en wat een mooi passend plaatje.
    Lieve groetjes dana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Kethy
    wat heb je het notitieblokje mooi opgepimpt,
    geweldig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Scitterend gemaakt weer!
    Wat ga jij als een speer met posten!
    Super dit plaatje voor een adres/telefoonboekje!
    Wat leuk dat je de klok zg aan dat scarnier gehangen hebt!
    Echt een mooi sieraad in je kamer.
    Fijne koninginnedag.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy

    Wat een supermooi boekje is dit met mooie detail's.
    Ik vind je sigarenkistje met miniboekje ook al zo mooi, je hebt mooi papier gebruikt hiervoor, het is een genot om dit te mogen bewonderen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!!! Prachtige creatie weer hoor Kethy!
    Super mooie combinatie van al je gebruikte materialen en details en heel erg mooi papier ook!
    Ik wilde zelf al heel lang een telefoonboekje / adressenboekje maken het is er alleen nooit van gekomen nu door jouw prachtige creatie krijg ik er spontaan weer zin in :)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's ook wel eens leuk om eens iets moois voor jezelf te maken in plaats van voor anderen! Je adressenboekje ziet er echt heel gaaf uit, prachtig papier en mooie details. Je hebt ook zo'n snoepig plaatje gebruikt! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, een heel gaaf projectje is dit geworden.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat is dit mooi gemaakt, prachtig met dat zwarte kant erbij!
    Ben eindelijk hier beland, om de één of andere reden wil je blog steeds niet laden, ofwel duurt het heel lang en kon ik niet reageren???
    Vandaag was het dan plots weer iets van niks, hopelijk waren het de kuren van blogger:)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen