Free background from VintageMadeForYou

maandag 9 april 2012

Ervaringen met de nieuwe look van Blogger???

Hallo allemaal ...

Ik zag gisteren in het Dashboard van Blogger dat in April Blogger een nieuwe look krijgt. Daarachter staat een link met "upgraden".
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe look? Ik ben er een beetje huiverig voor ...
Toen ik met het blog begon was het een hele klus om alles uit te zoeken hoe het werkte, ik hoop niet dat ik daar weer avonden aan moet besteden.

Graag hoor ik jullie ervaringen met de nieuwe look!!!

Nou .. ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb op de knop "Upgrade" geklikt. Het is even wennen .. maar een stuk vriendelijker en overzichtelijker wat ik er tot nu toe van heb gezien. Mijn blog staat er gewoon nog, en dat is het belangrijkste!!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen idee maar ik kan nu regelmatig geen reacties plaatsen bij sommige mensen (krijg dan steeds een wit vlak te zien) dus misschien dat dat dan ook verholpen wordt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Kethy,
    ik heb inderdaad de upgrade gedaan,
    het ziet er eerste instantie ietsjes anders uit,
    vooral een nieuw berichtje maken,
    maar als je goed kijkt dan valt het alles mee,
    ik moet je eerlijk zeggen dat ik het makkelijker vind werken,
    je hebt een beter overzicht op je bloggers,
    gewoon proberen, goed lezen, kan niks misgaan!
    Groetjes en succes! van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oepsie.......ik heb pas sinds 6 weken een blog, het is idd een hele puzzel om te weten te komen hoe alles werkt, zo wil ik zo graag mijn blog nog leuker maken, met mooie plaatjes enzo, maar weet niet hoe dat moet?!
    En dan nu een nieuw "jasje".........
    Nee dus, ik heb er nog geen ervaaring mee, hi hi, maar we komen er vast wel uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy, ik heb de blogs ook geupgrade afgelopen weekend, vindt het geweldig en heel overzichtelijk!
    Jij komt er inmiddels volgens mij ook helemaal uit;-)

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen