Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 28 april 2012

Sigarendoosje met een heeeel klein boekje

Hallo allemaal ....

Het allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben. Ik hoop dat we elkaar wat aan ideeën kunnen helpen. Ook iedereen die een leuke en lieve reactie achtergelaten hebben .. Dank je wel!!

Ik wil jullie eens iets anders laten zien dan een kaartje. Ik heb van een vriendin van mij allemaal sigarendoosjes gekregen. Ja, daar moest ik natuurlijk iets mee doen.
Na veel denken van hoe en wat ... heb ik het volgende gemaakt. Vanmiddag zag ik toevallig op YouTube een leuk filmpje voorbij komen over een heel klein mini boekje. Gemaakt van 1 vel papier (12 x 12 inch). Het filmpje staat ook bij mij Tutorials (Tabblad).

Kijk maar mee wat ik er van gemaakt heb:

Ik ben begonnen met de randen van het doosje zwart te maken met zwarte Paint Dabber.
Met het papier van Prima Marketing "Nature Garden" heb ik het doosje bekleed en heb ik ook een vel 12 x 12 van hetzelfde papier voor het boekje gebruikt.

Alle randen heb ik bewerkt met de distresser van Tim Holtz en gekleurd met Walnut Stain.


Het stukje kant wat jullie zien is de bladwijzer van het boekje.


Ik gebruik het doosje om mijn stansjes er in op te bergen ...


Nu het lieve kleine boekje .. hij is zo leuk om te maken. De bloem is van Prima Marketing.


Dan komen nu de bladzijden, er zitten 8 kleine tags in ....





Ik hoop dat jullie er van hebben genoten en er misschien wat inspiratie uit kunnen halen.

Tot de volgende keer ...




8 opmerkingen:

  1. Oooooooooooo Wat een schitterend geheel is dit!
    Wat heb je mooi papier gebruikt voor dat kistje en het boekje!
    Mooi zo ienieminie met die kleine tags, ik ga er zeker ook nog eentje maken!
    Wat zie ik mooie stansjes in je kistje liggen, jij kunt heerlijk nog een hele tijd vooruit als je die allemaal op gaat maken. Ben ook benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken?
    ik wens je een heel fijn lang weekend en nog langer haha, geniet van je oranje tompoezen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Åee Kethy, jeg er fuld af beundring, hvor er det en skøn æske og lille lommebog, du har lavet. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tak .. var sjovt at lave den lille bog. Greetings, Kethy

      Verwijderen
  3. Dit heb je werkelijk weer prachtig gedaan!
    Het boekje is zooo leuk :)
    Ga het ook eens proberen hoor!
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is super mooi geworden kan altijd wel genieten van de leuke dingen die je maakt.

    Fijne zondag en week
    Groetjes Magriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Kethy!!!
    Heel erg mooi papier
    En wat een ontzettend lief boekje!
    Dat ga ik zeker ook eens proberen, bedankt voor het idee ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf gemaakt Kethy, prachtig papier heb je gebruikt. Je hebt nu een beeldschoon doosje om je stansjes op te bergen, dat wordt straks lekker neuzen! Vind je miniboekje ook super geworden, gewoon een prachtig geheel! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat super Kethy. Prachtig dat beklede sigarenkistje met ieniemini boekje. Heb de tutosrial op mijn ooit eens lijstje geplaatst. Je heb er prachtig papier voor gebruikt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen