Free background from VintageMadeForYou

zondag 22 april 2012

Slider Card

Hallo allemaal ...

Het allereerst mijn nieuwe volgers van harte welkom. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Ik hoop dat we elkaar wat inspiratie kunnen geven.

Gisteren heb ik een kleine workshop gevolgd bij Jacobi (de hobbyzaak van Drachten). We hebben een "Toverkaart" gemaakt.
Nu vond ik het een beetje moeilijk om uit te leggen hoe je deze kaart maakt, dus heb ik op YouTube een soortgelijk filmpje gevonden.


De kaart die ik gisteren heb gemaakt ziet er iets anders uit, maar de werkwijze is gelijk.

Dit is de kaart die ik gisteren heb gemaakt:



Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer ....



10 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje is het geworden Kethy! Mooie stempels heb je gebruikt zeg. Zou dolgraag eens naar Jacobi willen, maar dat is 2,5 uur rijden, ga je niet zomaar 'even' heen ;-) Ach, in de internetwinkel neuzen is ook altijd leuk! Fijne zondag verder, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie Ira. De stempeltjes zijn van Jacobi, die mocht je gebruiken. Nee, dat doe je niet zomaar even om naar een hobbyzaak te rijden he. Maar hun site is ook heel interessant!! Fijne zondag ...

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart, mooi papier en stempels heb je ervoor gebruikt. Bedankt voor het zoeken van de link, zal het zeker eens gaan maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kaartje zeg, die nostalgische stempeltjes zijn mooi hè!
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy

    Via via kom ik op je blog, wat een mooie creaties zie ik hier, je kaartje is ook erg mooi, ik ben dol op vintage. Ik ben benieuwd naar je volgende creatie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aparte kaart! Ik heb hem toevallig van de week ook gemaakt in een boekje, die ik in opdracht moest maken.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Kethy,
    leuke geinige kaart,
    je hebt em prachtig gemaakt!
    Bedankt voor het filmpje,
    ik ga de kaart zekers eens maken!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Kethy,via via kwam ik op je blog en hij sprak mij erg aan.Ik vind het erg leuk dat je de dingen die je maakt zo duidelijk uitlegt,ik vind je sliderkaart erg mooi en ook de tutorial met het plakplastic vond ik tof ik kom dus zeker vaker langs! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oef ik ben laat, een dagje niet bloggen is veel missen!
    Wat een duidelijk filmpje!
    Wat heb je die kaart prachtig gemaakt!
    Die stempel ga ik eerdaags ook binnen krijgen mooi hoor!
    Net als Ira woon ik ook zo ver van Jacobi maar onderdaad er is veel te vinden op hun website
    Leuk dat Danoesja ook jouw volger geworden is!.
    Nog een paar dagen en dan kun je de hele week scrappen misschien wel buiten?
    Groetjes Maia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, en een duidelijke uitleg, ga het zeker ook een keer proberen. En wat weer mooie stempels gebruikt. Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen